ATP Vienna și Optim Project Management vor reconfigura şi extinde mall-ul Sun Plaza Shopping

Mall-ul Sun Plaza Shopping Center, deţinut de austriecii de la S IMMO AG, va începe un proces de reconfigurare care va îmbunătăți mixul de chiriași și numărul de magazine. Principalele lucrări vizează o suparafață totală de 11,000 m.p. și vor conduce la crearea a 40 de magazine noi, se arată într-un comunicat de presă.

Transformarea Sun Plaza va începe în primul trimestru al anului curent, urmând a fi finalizată în primul trimestru al anului 2018.

Lucrările de reconfigurare și extindere, concepute de echipa de arhitecți și ingineri din cadrul ATP Vienna și coordonate de Optim Project Management, vor viza renovarea și reamenajarea unei părți considerabile a mall-ului.

“Prin acest proces de reconfigurare urmărim să le oferim clienților o experiență de shopping în ton cu cele mai noi tendințe, vibrantă și diversificată, pe lângă accesul la mixul optim de branduri și servicii. Suntem absolut convinși că aceste schimbări vor consolida poziția Sun Plaza ca destinație de senzație pe piața de retail din București”, a declarat Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG.

Inaugurat în luna februarie a anului 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, cu o suprafață construită totală de aproximativ 200,000 m.p., fiind administrat de CBRE România și deținut de S IMMO AG.

Sun Plaza este un centru comercial de tip “All inclusive”, care numără în momentul de față 140 magazine, inclusiv spații de relaxare, cum ar fi cafenele, cinematograf, pistă de bowling, centre destinate copiilor, precum și un food court generos cu o capacitate de 1,200 locuri. Principalii chiriași-ancoră sunt Cora, Leroy Merlin, Cinema City, Zara, C&A, H&M, Bebetei și Flanco.
Centrul comercial se bucură de o localizare excelentă și ușor accesibilă în sudul Capitalei, fiind poziționat în inima Pieței Sudului, una dintre cele mai populate zone din București. Un avantaj major al locației îl reprezintă pasajul subteran care asigură accesul direct al vizitatorilor din stația de metrou în centru comercial.

Sun Plaza este totodată ușor accesibil prin intermediul altor mijloace de transport, fiind deservit de 20 de linii de autobuz și tramvai care asigură legătura cu majoritatea zonelor din oraș. Localizarea strategică, la 10 minute de centru și în conexiune directă cu centrul și nordul Capitalei, permit proiectului să deservească un număr vast de cumpărători. În 2015, Sun Plaza a atins recordul istoric de 13,5 milioane de vizitatori.