Praktiker a investit 400 mii de euro în remodelarea magazinului din Vitan

Retailerul Praktiker România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de bricolaj, a redeschis magazinul din cartierul Vitan din Bucureşti, primul din reţea remodelat, după o investiție de peste 400.000 de euro. Ulterior, proiectul de remodelare să fie implementat şi în celelalte magazine Praktiker din Bucureşti şi din ţară. În următorii doi ani întreaga reţea va fi actualizată la noile standarde

„Clienţii sunt în centrul preocupărilor noastre, motiv pentru care procesul de remodelare a magazinului Praktiker Vitan a fost realizat în urma unei ample analize a aşteptărilor şi obiceiurilor cumpărătorilor care ne trec pragul magazinelor în fiecare zi. Prin această remodelare, dorim să oferim o experienţă îmbunătăţită de cumpărare, clienţii având acces mult mai simplu şi mai rapid la produsele căutate, primind informaţii suplimentare la anumite produse, prin intermediul afişelor locale de vânzare şi prin oferirea de idei de amenajare în zonele expo îmbunătăţite din interiorul magazinelor”, a declarat Isabelle Pleska, Director General Praktiker România.

Praktiker România a decis să înceapă procesul de remodelare cu Praktiker Vitan, ca urmare a potenţialului pe care îl are acest magazin. Graţie poziţionării bune, în zona de sud a Capitalei, magazinul este vizitat zilnic de un număr de aproximativ 1.000 de cumpărători. în plus, procesul de remodelare coincide cu aniversarea a 10 ani de la deschiderea acestui magazin, în 2006.

img_7485_95610700

Ce aduce nou magazinul Praktiker Vitan remodelat:

• PRODUSE NOI: game de produse noi, mai potrivite cu aşteptările clienţilor din toate categoriile: entry, middle sau high;

• CONCEPT NOU DE SEMNALISTICĂ ÎN MAGAZIN: afişele de orientare sunt poziţionate mai vizibil, cele de preţ sunt mai dinamice şi uniforme, iar promoţiile pot fi observate cu uşurinţă încă de la intrarea în magazin;

• STRATEGIE NOUĂ DE MERCHENDISING: produsele sunt aranjate la raft pentru a facilita procesul de cumpărare;

• INFORMAŢII LOCALE DE VÂNZARE LA ANUMITE PRODUSE: produsele mai complicate, care necesită mai multe informaţii detaliate la achiziţie, sunt însoţite de informaţii locale de vânzare;

• ZONE EXPO ÎMBUNĂTĂŢITE: în zonele cu produse sanitare, mobilă şi decoraţiuni se află showroom-uri de la care clienţii se pot inspira pentru idei de amenajare.

20160707_14572901_83901200

În România, Praktiker este lider pe piaţa de DIY din România, cu un nivel de notorietate de peste 98%. În prezent, compania are 27 de magazine în 23 de oraşe din ţară.