Stihl mai vrea încă 100 de magazine în România

“Suntem într-un proces masiv de extindere a reţelei noastre de distribuţie. Avem loc pentru 100 de dealeri noi în reţea”, a declarat Ioan Mezei (foto mai jos), directorul general Stihl România.

Compania a înregistrat o creştere de 17% a afacerilor în primele 9 luni ale anului, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

“Chiar în această perioadă ne aflăm într-un proces de recrutare de noi parteneri Stihl. Cu o investiţie minimă de 10.000 de euro îţi poţi începe activitatea”, a precizat directorul general al companiei.

Printre cele mai noi lansări ale companiei pe piaţa locală se numără şi cel mai puternic aspirator Stihl, care e acum şi în România. Astfel, sectoarele construcţiilor şi al amenajărilor sunt printre beneficiarele aspiratorului profesional SE 133 de la Stihl, care a fost lansat și la noi concomitent cu lansarea de pe piețele internaționale.

În plus, pentru cei din zona construcțiilor, aspiratorul are posibilitatea să se conecteze printr-un adaptor la o sculă electrică (ex. un flex electric). Filtrele și puterea de absorbție îl mai recomandă şi pentru ateliere de lucru sau spălătorii auto.

Noi deschideri

În ultima perioadă, distribuitorii Stihl au deschis trei noi spaţii de tip flagship store în Bistriţa, Iaşi şi Oradea.

Magazinele de la Bistriţa şi Iaşi au fost deschise în această vară iar la Oradea în această lună.

“Până la sfârşitul anului mai avem în vedere să deschidem încă 3-4 locaţii de acest tip la nivel naţional (Ştefăneşti Argeş, Râşnov, Braşov, Piteşti). Susţinerea investiţională a companiei pentru un astfel de spaţiu este de minim 50.000 de euro, la care se adaugă efortul investiţional aldealerului respectiv”, a declarat Ioan Mezei.

Magazinele reprezentative Stihl – flagship stores – au o suprafaţă de minim 70 mp, configurate după cele mai noi standarde comerciale, împreună cu amenajarea spaţiilor de service similar celor din industria auto.

Până în prezent, au fost configurate 49 de astfel de flagship stores Stihl în România, dintr-un total de 300 de magazine ale dealerilor Stihl de pe plan local.

Despre compania Stihl

Stihl a anunţat în 2016, la nivel internațional, o creştere de 6,6%, atingând o cifră de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018.

Anul trecut, compania a împlinit 90 de ani, fiind înființată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. Stihl România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997. În prezent Stihl România importă motounelte sub brandurile Stihl şi Viking.