Afacerile Cemacon au crescut cu peste 40% în primul semestru

Producătorul de materiale de zidărie Cemacon a înregistrat un avans de 44% a cifrei de afaceri brute în primul semestru, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 58,21 milioane lei. Cifra de afaceri netă a înregistrat un avans de 41%. Avansul a fost înregistrat într-un context pozitiv al pieţei şi al implementării eficiente a investiţiilor, potrivit reprezentanţilor companiei.

„Pentru perioada încheiată la 30 Iunie 2018, Cemacon înregistrează o creştere a cifrei de afaceri nete cu 41% comparativ cu perioada similară a anului 2017, marcând un profit operaţional de 21,07 milioane de lei şi un profit net de 13,7 milioane de lei”, a anunţat compania.

„Operaţional, fabricile au mers excelent, investiţiile în creşterea calităţii şi eficientizare au fost implementate bine, iar efectele pozitive au fost imediate. Strategia comercială a permis îmbunătăţirea consistentă a marjelor de vânzare; vindem mai eficient logistic, iar valoarea adăugată ce rezultă din sortimentaţie determină marje mai mari”, a declarat Directorul General şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie Cemacon, Liviu Stoleru.

Perspectiva contextului de piaţă nu a confirmat o parte din premisele şi scenariul bugetar prevăzute în 2017, cererea de zidărie din piaţă fiind mai mare, cu mult peste ofertă, consideră Stoleru.

„Pe baza datelor de care dispun, am convingerea că vom finaliza anul 2019 cu rezultate de business prin care vom depăşi performanţele anilor anteriori, depăşind niveluri de referinţă pentru sectorul materialelor de zidărie”, a mai adăugat Liviu Stoleru.