Imoteca: Cum sa inovezi în imobiliare în 2018

Revoluția tehnologică din ultimii ani a schimbat complet piață imobiliară. Conform studiilor Imoteca The Residential Experts, investițiile în segmentul tehnologic sunt cele care poziționează o companie imobiliară și cele care cresc awarenessul cu până la 80%. În ultimii ani, Imoteca a investit într-o biblioteca virtuală, într-o platforma de închirieri unică în România, precum și în alte unelte de e-residential, toate ajutând vizibil la poziționarea de astăzi a companiei, că cea mai mare din România pe segmentul sau.

“Anul acesta am resimțit atât succesul programelor pornite în 2017, cât și al proiectului Fine&Country Fine Living,. Am pornit pe exploatarea segmentelor de nișă pentru că ne-am dat seama că avem o piață matură, și că odată cu evoluția tehnologică și a mentalităților, abordarea clasică pentru consultanță și vânzări trebuie și ea îmbunătățită. Este un moment în care, pentru a putea continuă trebuie să inovezi constant. : să generezi programme noi, să fii cât mai aproape de schimbările mediului online, să găsești oportunitățile potrivite pentru dezvoltatorii și investitorii imobiliari, să valorifici internațional imobile de lux cu un bagaj istoric impresionant sunt dar câteva din lucrurile pe care echipa Imoteca a ales să-și concentreze atenția în ultimul an, iar rezultatele nu au întârziat să apară, ” a declarat Rafaela Nebreda, managing partner Imoteca.

Marketingul în imobiliare este despre client

Conform studiilor Imoteca, astăzi nu mai funcționează marketingul imobiliar care pleacă de la produs. Într-o piață matură, sănătoasă, clienții au nevoi reale și bine conturate iar aceste nevoi sunt cele de la care trebuie să plece orice plan de marketing. „Doar cercetând cu atenție nevoile și dorințele clientului final putem ajunge, pe de o parte, la o dezvoltare imobiliară sănătoasă și sustenabilă pe termen lung, și pe de altă parte la marketing eficient. Marketingul are nevoie să înțeleagă că nu mai poate vinde visuri. Este momentul să ofere soluții la dorințele și nevoile clientului”,  a spus Rafaela Nebreda.

Exemple concrete

În proiectul GranVia, după o analiză atentă a pieței, s-a pus accentul pe spațiile de depozitare. « Spațiile de depozitare sunt o cerință specifică, pe care am întâlnit-o de-a lungul timpului la majoritatea clienților.  GranVia a intlees această nevoie și a lăsat spații speciale pentru depozitare în fiecarre apartament. A fost doar unul dintre motivele pentru care acest ansamblu s-a vândut rapid. » (Rafaela Nebreda).

În proiectul Aviației Apartments au fost prevăzute prize pentru mașini electrice.