Tradeville: Avans de 40% pentru TeraPlast în primele 9 luni, pe fondul creșterii sectorului de construcții

Rezultatele financiare pozitive raportate de Grupul TeraPlast atestă creșterea sectorului de construcții, prin cererea ridicată pentru materiale specifice, bazându-se în aceeași măsură și pe o strategie de dezvoltare eficientă, arată o analiză Tradeville.

Grupul Teraplast a raportat un profit net de 22,3 milioane de lei  în primele 9 luni ale anului, în creștere cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut. Avansul vine pe fondul unei evoluții pozitive a vânzărilor, în special a celei înregistrate de Divizia Steel, a cărei pondere în total venituri este de aproape 60%. Astfel, vânzările Diviziei Steel au crescut cu peste 208% față de aceeași perioadă a anului precedent, până la 350,7 milioane de lei, fiind urmate de vânzările înregistrate de Divizia de mase plastice, cu o majorare de peste 33%, până la 240,7 milioane de lei.

Compania a beneficiat de o creștere a cererii de materiale de construcție, mai ales dinspre sectorul de clădiri rezidențiale, trendul pozitiv fiind susținut de creșterea veniturilor populației, derularea programelor de stimulare a împrumuturilor ipotecare, dar și de o politică monetară expansionistă la nivel național, cât și global.

Totodată, rezultatele TeraPlast vin pe fondul implementării unei strategii eficiente de investiții și dezvoltare a companiei, care a vizat, printre altele, achiziția fabricii din Serbia de panouri sandwich și preluarea controlului companiei Depaco. La doar un an de la deschidere, TeraSteel Serbia a înregistrat un volum de vânzări de peste 1 milioane de metri pătrați de panouri termoizolante și peste 100.000 metri liniari de tablă cutată, în valoare de aproximativ 13 milioane de euro.