Guvernul Grindeanu a anunțat că în lunile iunie-iulie se vor lansa procedurile de achiziție publică pentru secțiunile 1 (Sibiu-Boița, 14,1 km.) și 5 (Curtea de Argeș-Pitești, 30,3 km.) din autostrada Sibiu-Pitești. Totodată, în luna iunie este estimată lansarea procedurii de achiziție publică a drumului expres Craiova-Pitești (121 km.) , iar în lunile iulie-august pentru secțiunea 3C: Suplacu de Barcău-Borș (km 4+200 – km 64+450) 60,2 km. din autostrada Brașov-Tg. Mureș-Oradea.
În data de 22 aprilie 2017 a fost publicat în SEAP contractul pentru proiectarea și execuția Proiectului Varianta de Ocolire Timișoara Sud, care prevede execuția a 25,690 km. de drum național la standarde europene. Termenul limită de evaluare a ofertelor este iulie 2017. Pe lângă beneficiile locale, varianta de ocolire Timișoara Sud are ca principal scop fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița.
Întregul traseu al Autostrăzii Sibiu – Pitești, în lungime de aproximativ 123 km, este:
– Secțiunea 1, Sibiu – Boița, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (Defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente;
– Secțiunea 2, Boița – Racoviță de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boița cu localitatea Racoviță;
– Secțiunea 3, Racoviță-Văleni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului făcând conexiunea dintre Defileul Oltului și Defileul Văii Topologului;
– Secțiunea 4, Văleni – Curtea de Argeș, de la km 72+000 la km 90+000 traversează Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Argeș;
– Secțiunea 5, Curtea de Argeș – Pitești, de la km 90+000 to km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeș cu orașul Pitești și autostrada existentă prin valea Argeșului;
– Secțiunea 6, această secțiune constă în reabilitarea a 14 km de Drum Național, respectiv DN 73C fiind drum de legătură între Nodul Rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și construcția a 2,5 km de drum nou.