Coilprofil, companie belgiană cu tradiţie, înfiinţată în 1984 în apropiere de Anvers, specializată în producția de învelitori și sisteme metalice, prezentă în România de 18 ani, își schimbă denumirea și logo-ul, devenind METIGLA. Sub sloganul „smart covering. simply passion”, rebrandingul vizează o comunicare și o imagine clară către clienți și angajați, prin întărirea promisiunii și a sistemului de valori față de aceștia – calitate, dezvoltare continuă și pasiune, la cele mai înalte standarde.
Cu acest prilej, compania anunță lansarea a două noi profile de țiglă metalică, integrarea unor sisteme informatice performante, investiții de șase milioane euro pentru următorii doi ani, precum și afaceri în creștere cu 20% comparativ cu anul trecut. Trendul ascendent va fi susținut de toate diviziile de produse, în special de producția de panouri termoizolante cu vată minerală și de profile zincate.
„Procesul de rebranding a venit natural, din dorința de a simplifica, de a fi mai clari și mai transparenți, atât față de noi, intern, cât și față de partenerii noștri. Astăzi, suntem într-o nouă etapă, care ne găsește mai puternici, mai fresh și cu planuri ambițioase, de a ne extinde la nivel internațional. De aceea, am decis să preluăm denumirea celui mai puternic și de notorietate brand din portofoliul nostru – METIGLA, care și-a dovedit forța și impactul de-a lungul anilor, fiind asociat atât produselor noastre, cât și companiei. Noua identitate, deși nu aduce schimbări majore în gama de produse sau în sistemul organizatoric al companiei, vine în schimb cu întărirea misiunii și a sistemului nostru de valori, reprezentând cu succes pasiunea și ambițiile noastre ca echipă”, declară Liviu Mistodinis, Director General METIGLA.
Rebranding-ul include schimbarea numelui companiei la Registrul Comerțului și dezvoltarea unui nou website, www.metigla.ro.
În cei 18 ani de activitate pe piața locală, compania și-a dovedit stabilitatea, prin crearea unei echipe omogene, de 100 de angajați, capacitatea de diversificare, printr-o gamă variată de produse pentru segmentele: industrial, rezidențial și pluvial, precum şi capacitatea de producție, care a ajuns la aproximativ 30.000 de tone anual, incluzând spații de producție și depozitare de peste 10.000 mp.
„Activitatea noastră este concentrată în prezent pe dezvoltarea continuă de produse competitive și economice. În luna iulie am lansat un model nou de țiglă metalică, Teck, un profil modular care imită acoperişul din şindrilă. Începând cu luna septembrie, va fi disponibil încă un profil, Mira, model destinat caselor cu arhitectură inspirată din zona mediteraneană. Ne dorim parteneriate pe termen lung, de aceea aducem în atenţie puterea de a ne reinventa, tehnologii noi, materie primă de calitate, precum și servicii adiacente produselor: consiliere tehnică și transport, astfel încât să eficientizăm și să fluidizăm activitatea clienţilor noştri”, adaugă Liviu Mistodinis.
Până în anul 2020, METIGLA intră într-o etapă de investiții care presupune extinderea spațiilor de producție și depozitare, instalarea unor linii noi de producție și modernizarea celor existente, precum și dezvoltarea cunoștințelor profesionale ale angajaților,în special în cadrul echipei comerciale, de calitate, producție și logistică. Mai mult decât atât, extinderea serviciilor de consultanță și consiliere tehnică de produs, va atrage dezvoltarea departamentului tehnic-comercial.
Despre METIGLA
METIGLA, companie cu capital belgian, specializată în producția de învelitori și sisteme metalice,cu o fabrică la Ceptura, județul Prahova, produce sisteme complete pentru acoperiș și hale metalice: țiglă metalică, tablă prefalțuită, sisteme pluviale, tablă cutată, panouri termoizolante și profile zincate, la cele mai înalte standarde europene de calitate. Investiția în unitatea de producţie s-a desfășurat în mai multe etape, compania crescând de la an la an și reușind astfel o dezvoltare sănătoasă. METIGLA este un exemplu de business bazat pe valori recognoscibile: calitate, încredere, parteneriat.
Produsele METIGLA sunt comercializate în toată țara,prin distribuitori și constructori, dar şi extern.