Târgul de tradiție de la Frankfurt pe Main, care va avea loc între 17 și 21 martie, pune din nou baia în lumina reflectoarelor prin programe dedicate și evenimente de tendințe. Pop up my Bathroom va fi din nou punctul focal pentru concepte creative de baie, arhitectură și design, atunci când ISH 2025 își va deschide porțile la Frankfurt pe Main în perioada 17-21 martie. Cu o expoziție de tendințe care ne inspiră și un program amplu de prelegeri și dezbateri, acest spectacol special va prezenta cele mai recente evoluții, produse noi și concepte vizionare pentru baie, văzută ca parte a spațiului de locuit, nu doar ca parte a clădirii.
Pop up my Bathroom: (și) mai mult design
Cum va arăta baia de mâine? ISH 2025 oferă răspunsuri la această întrebare, subiecte precum sustenabilitatea, conservarea resurselor, confortul și tendințele de design fiind în centrul atenției. Iar trendurile vor fi prezentate la expoziția specială Pop up my Bathroom. Lansat în urmă cu 16 ani de Asociația Germană a Industriei Sanitare (VDS) și ISH, acest program dedicat tendințelor a devenit referință importantă pentru designul modern al băii.
Spațiul de locuit al viitorului: expoziția de tendințe Pop up my Bathroom de la ISH 2025 arată că baia modernă nu se referă doar la produse sanitare – tehnologie, materiale, durabilitate ci și, mai presus de toate, la nevoile utilizatorilor, toate influențând viziunea holistică asupra băii. (Ilustrație: Björn Steinmetzler; Asociația Germană a Industriei Sanitare (VDS))
Cum vom locui în viitor: baia ca spațiu holistic
Amplasat central în domeniul soluțiilor pentru băi din Sala 3.1 (Stand D71), show-ul de tendințe Pop up my Bathroom aduce baia la viață ca un spațiu holistic. Diversele concepte de baie prezintă designul interior al pereților, pardoselilor, culorilor și luminii în armonie cu corpurile și accesoriile de baie. Expoziția, curatoriată de Frank A. Reinhardt, este o sursă de informații importante despre tendințele actuale ale proiectării holistice a băii pentru arhitecți și designeri Pe lângă producătorii inovatori din categoria Wall & Floor, participă și numeroși expozanți ISH, printre care Axor, burgbad, Bette, Duravit, Hansgrohe, Hewi, Ideal Standard, Kaldewei, VitraBad și Villeroy & Boch. Produse noi importante vor fi prezentate în contextul tendințelor de design interior relevante pentru industrie – o vizualizare a spațiilor de locuit care îndeplinesc o gamă largă de cerințe pentru utilizatorii băii, de la îngrijirea corpului și styling până la fitness, regenerare și sănătate mintală.
La scară umană: băi proiectate pentru oameni
Anul acesta, la Pop up my Bathroom se pune accent pe oameni și pe nevoile acestora, pentru că toate acestea sunt parte parte integrantă a proiectării băii. Produsele pentru baie, pereții și podelele, tehnologia, o gamă largă de materiale și culori, lumina, durabilitatea și experiența de îmbăiere sunt elementele cheie ale designului băii moderne. Dacă nu sunt avute în vedere toate aceste elemente, baia rămâne doar un spațiu pur funcțional, fără suflet. Rutina și momentele speciale, pauzele, experiența fizică și ritualurile zilnice fac din baie un adevărat spațiu de locuit. Baia se transformă într-o scenă la Pop up my Bathroom 2025.
Prezentări și prelegeri la Design Plaza
Tendințele vor fi comunicate și discutate în cadrul forumului Design Plaza, iar tururile ghidate ulterioare îi vor conduce pe vizitatori prin show-ul de tendințe cu inovații în domeniul soluțiilor pentru băi.Design Plaza din Sala 3.1 este un hub pentru designul interior, tendințele actuale și perspectivele pentru industria sanitară, așa cum sunt conturate la ISH 2025. În acest an, programul este organizat de mai mulți parteneri, inclusiv VDS, asociația industriei VDMA Sanitary Technology și Design, World Architects, Stylepark și Architonic. În cadrul și cu ajutorul forumului Pop up my Bathroom Trend, VDS se va concentra din nou pe cele mai recente tendințe din industria sanitară – vor fi susținute prezentări, vor avea loc mese rotunde și briefing-uri rapide.
Platformă de informații și tendințe 24/7/365
Pop up my Bathroom dă noi perspective și identifică provocările actuale cu care se confruntă industria. Forumul de tendințe își propune să inițieze un dialog cu arhitecții, executanții și designerii de băi. Împreună, programul de prelegeri și show-ul Pop up my Bathroom prezintă baia ca pe un spațiu de locuit care devine din ce în ce mai important pentru calitatea vieții și rutina de acasă, precum și pentru sănătatea utilizatorilor acesteia.Platforma de informații pentru designul, arhitectura și designul de băi creative este disponibilă și ca revistă online la www.pop-up-my-bathroom.de, prin intermediul căreia Asociația Germană a Industriei Sanitare (VDS) și Messe Frankfurt ajung la aproximativ 650.000 de minți creative în fiecare an.
Foto: Copyright Messe Frankfurt GmbH / Pietro Sutera