Reynaers: 60% din vanzari sunt generate de profilele destinate fațadelor cortină

Profilele destinate fațadelor cortină pentru clădirile de birouri reprezintă cea mai vândută categorie de produse pe piața locală, conform Reynaers Aluminium România, unul dintre principalii jucători europeni pe segmentul soluțiilor de aluminiu pentru sectorul de construcții. Pe plan secund în topul celor mai vândute categorii de produse de către Reynaers se află, cu 30% din vânzări, reperele pentru uşi şi ferestre, restul de 10% din cifra de afaceri a Reynaers fiind atribuit reperelor pentru uşi glisante, un segment aflat în plină dezvoltare.

Astfel, potrivit datelor companiei, cererea pentru sisteme glisante pe piaţa rezidenţială este în creştere, odată cu revirimentul din ultimii ai al acestui sector de construcţii, dar mai ales în contextul schimbării tendinţelor din arhitectură. ”Deşi nu reprezintă categoria de produse majoritară în cadrul business-ului nostru, cererea pentru sistemele glisante înregistrează o creştere semnificativă, din două motive principale: pe de o parte, piaţa rezidenţială în ansamblu este iarăşi în plin avânt, iar pe de altă parte se observă influenţa noilor tendinţe arhitecturale, care tind spre crearea suprafeţelor vitrate de dimensiuni cât mai mari şi pentru maximizarea spaţiului din locuinţă”, explică Daniel Popa, Country Manager Reynaers România.
În ceea ce priveşte cele mai vândute produse, pe segmentul profilelor destinate faţadelor cortină se remarcă sistemul CW 50, un sistem care este potrivit şi pentru acoperiş, dotat cu diferite tipuri de sticlă şi disponibil în mai multe variante tehnice, ceea ce îl face o opţiune viabilă pentru multiplele cerinţe ale arhitecţilor.

Pe segmentul reperelor pentru uşi şi ferestre, cele mai vândute sisteme sunt CS 68 şi CS 77 şi, începând de anul acesta, noul sistem Masterline, lansat de Reynaers, care atrage tot mai mulţi clienţi.

În categoria sistemelor glisante, cel mai solicitat de către clienţii Reynaers este sistemul CP 130, un produs premium, foarte bine izolat termic, ce permite realizarea unor uşi glisante sau liftant glisante de dimensiuni foarte mari. De asemenea, produsele Hi Finity sunt potrivite pentru astfel de sisteme, fiind tot mai căutate de către arhitecţi.

Ce îşi doresc clienţii

În general, clienţii Reynaers caută în primul rând un raport bun calitate-preţ, estetica şi uşurinţa în prelucrare, însă fiecare categorie de clienţi, fie că sunt persoane fizice, firme de tâmplărie sau arhitecţi, are cerinţe specifice.

”Fiecare categorie de client doreşte altceva, astfel că produsele noastre trebuie să înglobeze toate nevoile. Beneficiarii finali vor calitate, costuri reduse de întreţinere şi garanţie pentru produse. Pe de altă parte, firmele de tâmplărie vor un produs pe care să îl poată vinde mai departe cu uşurinţă, iar arhitecţii caută produse flexibile, care să le ofere libertatea de a-şi pune în practică ideile”, mai spune Daniel Popa.

Potrivit reprezentantului Reynaers, un numitor comun al tuturor segmentelor de clienţi este o tendinţă care se accentuează cu fiecare an, legată de înţelegerea faptului că un produs ieftin reprezintă exact opusul ideii de a face economii.