Producătorul de motoferăstraie Stihl a lansat colecția de îmbrăcăminte Urban Lumberjack. Colecția este inspirată din lumea tăietorilor de lemne și a motoutilajelor.
Îmbrăcămintea este dedicată tinerilor cu un spirit urban puternic și este formată din tricouri, șepci, hanorace, jachete și accesorii. Urban Lumberjack are și o dimensiune “nature”, pentru iubitorii de drumeții care conține jachete, veste, sepci, căciuli, genți, rucsace și, nu în ultimul rând, cuțite pliabile Stihl.
Merită subliniat că noua colecţie lansată de cel mai mare producător de motoferăstraie la nivel mondial are o linie de îmbrăcăminte care se adresează, de această dată și femeilor.
“Lansarea acestei colecții, vine dintr-o experiență pe care compania Stihl o are deja în îmbinarea dintre zona de fashion și cea a tăietorilor de lemne, și anume colecțiile îmbrăcăminte dedicate fanilor Timbersports. Această disciplină atletică are milioane de fani în întreaga lume, iar țara noastră face parte deja din acest club, având chiar o echipă națională care ne va reprezenta la mondialele de luna viitoare de la Stuttgart. Din această experiență a luat naștere și colecția Urban Lumberjack, care sperăm să prindă în special la tinerii nonoconformiști, care doresc să fie originali, mai ales că aceste piese sunt în serie limitată și se pot procura doar din magazinele distribuitorilor Stihl”, declară Ioana Ghineț, coordonator PR.
Despre Stihl
Stihl a anunţat în 2015, la nivel internațional, o creştere de 8,9% a cifrei de afaceri, ajungând astfel la un record de 3,25 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în anul 2018. Investițiile globale de anul trecut au atins 235 milioane de euro, cel mai înalt nivel din istoria companiei.
Anul acesta compania împlinește 90 de ani, fiind înființată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. Stihl România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997. În prezent Stihl România importă motounelte sub brandurile Stihl şi Viking.