Producătorul de căști și microfoane german Sennheiser va construi la Braşov cea de-a patra sa fabrică la nivel global, după cele din Germania, Irlanda și SUA. Mutarea face parte din strategia companiei de a se consolida pe termen lung ca o afacere de familie independentă, scrie Adevărul.
După finalizarea construcţiei, programată anul acesta, unitatea din Braşov se va concentra iniţial pe producţia de electronice destinate publicului larg. „De mai mulţi ani, EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) este regiunea care ne-a adus cele mai mari creşteri. Cu noua fabrică din România, avem o a treia bază de producţie europeană şi, în acelaşi timp, ne extindem reţeaua de distribuţie din Europa. Aceste acţiuni ne oferă un mai bun control asupra volumelor de producţie, dar şi capacitatea de a fi mai flexibili în a adapta produsele noastre la cerinţe de piaţă dinamice”, a declarat Andreas Sennheiser, Co-CEO at Sennheiser.
Daniel Sennheiser, Co-CEO al Sennheiser, a spus că unul dintre principalele motive pentru care s-a ales Braşovul este infrastructura, apoi conexiunea foarte bună cu zona economică europeană. „Aşteptăm cu nerăbdare să cooperăm cu Industrial Park Braşov (IPB). Ca un partener important, IPB va juca un rol cheie în a asigura standardele de înaltă calitate pe care le avem pentru fabricarea produselor noastre”, a completat Daniel Sennheiser.
Noua fabrică se va concentra pe producţia de electronice destinate publicului larg. „Suntem încântaţi să primim în curând compania Sennheiser în comunitatea dinamică a organizaţiilor internaţionale din Braşov”, a declarat Călin Costan, proprietarul grupului de firme ICCO (Industrial Park Braşov).
În timp ce fabrica din Tullamore, Irlanda, produce în special monitoare de studio şi traductoare acustice, la sediul central din Wedemark producţia este concentrată în special pe produse premium şi profesionale, inclusiv microfoane wireless. Microfoanele pentru pieţele americane şi asiatice sunt produse la fabrica din Albuquerque, Statele Unite ale Americii.
În total, Sennheiser lucrează cu 20 de subsidiare de vânzări şi parteneri comerciali în peste 50 de ţări din întreaga lume. Cinci centre de inovaţie folosesc cercetări şi procese de dezvoltare pentru a îmbunătăţi puterea inovativă a specialiştilor audio.