Contractul pentru proiectarea și execuția primului lot al Autostrăzii A13 Sibiu-Făgăraș poate fi semnat cu Makyol, constructor din Turcia căruia CNAIR i-a atribuit și contractele pentru loturile 3 și 4 (contracte deja semnate), scrie Economedia.
Pentru Lotul 2, Avrig-Mârșa (20 km.) noul termen din SEAP pentru desemnare este prelungit până pe 31 octombrie, însă anunțul este așteptat, cel mai probabil pentru săptămâna viitoare.
Lotul 1 Boița – Avrig are o lungime de 14 km și include 23 de poduri și viaducte, din care un viaduct de 911 metri de o complexitate ridicată, a transmis ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
„CNAIR a desemnat astăzi câștigătorul pentru proiectarea și execuția tronsonului 1, Boița- Avrig- Mârșa (DJ105G) în lungime de 14,25 km.
Constructorul turc are la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor. Valoarea contractului finanțat din Programul Transport este de 1,89 miliarde lei fără TVA.
În cadrul acestui contract, Antreprenorul va trebui să construiască 6 viaducte și 17 poduri- printre care un viaduct în lungime de 911 m, de o complexitate tehnică ridicată. Mai exact: Viaductul Nod Boița pe breteaua 3 peste DN 7, breteaua 1 și breteaua provizorie de descarcăre în DN7”, a afirmat Sorin Grindeanu.