Kaufland investește 25 de milioane de lei în al treilea hipermarket din Bistrița pe Drumul Cetății

Kaufland continuă expansiunea în Bistrița cu un nou proiect de investiție semnificativă pe Drumul Cetății, unde va fi construit al treilea hipermarket al companiei din oraș. Proiectul, care se ridică la o valoare totală de 25 de milioane de lei, vizează nu doar creșterea accesibilității produselor și serviciilor Kaufland, ci și îmbunătățirea infrastructurii și a facilităților pentru clienți, scrie Timp Online.

Terenul destinat construcției, cu o suprafață de aproximativ 19.067 mp, a fost achiziționat de Kaufland de la compania Rematinvest, fiind anterior folosit pentru depozitarea deșeurilor industriale. Lucrările de construcție au început deja, iar stâlpii de susținere au fost ridicați, semn că proiectul prinde contur. Construcția este estimată să dureze 24 de luni de la obținerea autorizației de construire.

Noul hipermarket va avea o suprafață utilă de 5.145 mp și va fi construit pe două niveluri, parțial. Acesta va include 217 locuri de parcare și va fi accesibil din două căi de acces auto, ambele provenind din Drumul Cetății. În plus, magazinul va beneficia de o centrală fotovoltaică, formată din 644 de panouri solare de 410W fiecare, montate pe acoperiș, în linie cu angajamentele companiei de a promova energii regenerabile.

Una dintre caracteristicile distinctive ale acestui proiect este atenția acordată mediului înconjurător și confortului clienților. În jurul hipermarketului vor fi amenajate peste 230 de locuri de parcare, iar pentru a contribui la verdețea zonei, vor fi plantați arbori la fiecare patru locuri de parcare, acolo unde amenajarea permite. De asemenea, se va construi un loc de joacă pentru copii, bănci inteligente pentru însoțitori și parcare pentru biciclete.

În prezent, Bistrița beneficiază de două hipermarketuri Kaufland, situate pe Calea Moldovei și Bulevardul Independenței, iar noul magazin de pe Drumul Cetății va adresa nevoia locuitorilor din partea de nord-vest a orașului de a avea un acces mai ușor la produsele oferite de rețea.