Centrul comercial Veranda a ajuns la o rată de ocupare de 70%

Veranda, centrul comercial de proximitate dezvoltat de Prodplast Imobiliare în zona Obor din București, a atins o rată de ocupare de 70%, conform unui comunicat de presă.

Proiectul, cu o suprafață închiriabilă totală de aproape 30.000 mp, va fi finalizat în trimestrul 4 al acestui an și va include peste 100 de magazine, un hipermarket, zonă de restaurante, parcare și un spațiu verde vast, de peste 15.000 de mp.

”Rata de ocupare de 70% pe care am atins-o cu aproape un an înainte de deschidere ne confirmă potențialul Veranda, care vine să completeze oferta comercială deja existentă și să revitalizeze zona Obor. Mai mult, suntem deja în discuții avansate cu alți chiriași pentru un procent adițional de 10% din totalul suprafaței închiriabile și ne așteptăm ca în următoarele luni să avem toate spațiile ocupate. Ne dorim ca prin mixul de chiriași pe care îl oferă și modul în care este gândit, Veranda să devină locul de întâlnire pentru locuitorii din proximitate și nu numai, oferind consumatorilor un spațiu modern pentru shopping și pentru petrecerea timpului liber, completând trecutul istoric al zonei Obor”, a declarat Andrei Pogonaru, membru al consiliului de administraţie al firmei Prodplast Imobiliare S.A..

Chiriașii care vor ocupa cele mai extinse suprafețe sunt hipermarketului Carrefour (aprox. 10.000 mp) și magazinul H&M (peste 2.000 de mp). Oferta de fashion va fi completată de CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Lora Shoes, Zaza, Piazza Italia și Le Cashmere Heritage. Locuitorii din zona Obor vor mai găsi în centrul comercial și nume precum Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Luxury Avenue, Me2You, shop-ul pentru animale Petmag, librăria Diverta și farmacia Sensiblu.

Printre chiriașii ce vor ocupa spații în zona de petrecere a timpului liber și cea de restaurante, amplasată la intrarea principală, se numără Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan’s, Spartan, cofetăria Sweet by Marvio și Maxbet.

La nivel de servicii, în centrul comercial se vor afla magazine Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom, o spălătorie Eco Clean, saloanele de înfrumusețare Evidence și Salon Pro, tour-operatorul TUI și Silca.

Centrul comercial va fi organizat pe două etaje, însă structura modulară va permite extinderea în viitor. În prezent a fost finalizată fundația clădirii și urmează realizarea structurii de rezistență. Investiția totală de care va beneficia proiectului este de 60 de milioane de euro.

Vizitatorii vor putea folosi cele peste 1.000 de locuri de parcare, ce vor descongestiona zona și vor fluidiza traficul. De asemenea, locuitorii din proximitatea mall-ului vor avea la dispoziție un spațiu verde de peste 15.000 mp, care iarna va putea găzdui un patinoar și un târg de sărbători, iar vara va include terenuri pentru practicarea diferitelor sporturi în aer liber.