Dacă nu ar fi fost presiunea vânzărilor pe online, în Bucureşti s-ar mai fi putut deschide probabil 3-4 mall-uri mai mari sau mai mici, a declarat Andrei Pogonaru, Owner’s Representative – Business Partner Veranda Mall.
Declaraţia acestuia a fost făcută cu ocazia aniversării a 3 ani de activitate pentru Veranda Mall. În prezent Veranda Mall se află într-un amplu proces de extindere, care urmează să fie finalizat în primul trimestru al anului următor. Investiţia totală alocată în extindere s-a ridicat la 10 milioane de euro.
Cinematograful, până în sărbători
Atracţia centrală este lansarea cinematografului, care va avea loc spre finalul anului. Acesta va avea o suprafață de 2.700 mp, o capacitate totală de aproximativ 1.300 de locuri, cuprinzând 12 săli, dintre care două săli V.I.P. și o sală special amenajată pentru copii. Cinematograful va fi operat de Cinemax, cel mai mare operator de cinematografe din Slovacia, care îşi face cu această ocazie intrarea pe piaţa locală.
Noul cinematograf de la Veranda Mall va beneficia de un sistem DOLBY Atmos, proiectoare cu lasere și proiectoare 4K. Ca o noutate, spațiul dintre rânduri va fi mai mare comparativ cu standardul oferit în majoritatea cinematografelor, pentru un confort sporit al cinefililor.
Afaceri
„Pentru anul în curs, estimăm o majorare de peste 20% a vânzărilor chiriașilor, dar şi o creştere totală a traficului cu peste 20% comparativ cu 2018”, a adăugat Andrei Pogonaru.
Răspunzând unei întrebări ale revistei Constructiv, Pogonaru a spus că îşi menţine estimarea din anul 2018 ca veniturile din mall să depăşească 10 milioane de euro în anul 2020.
Chiriaşi noi
Complementar lansării cinematografului, în ultimul an, odată cu procesul de extindere au avut loc și schimbări în mixul de chiriași, în Veranda Mall deschizându-se o serie de magazine noi şi restaurante, precum: Decathlon, WorldClass, Colin’s, Cărtureşti, BCR, Benvenuti, Fuji Film, Provident, Lilla Rossa, M&L Concept Furs, Apollo Salon, Xin Yue, Madame Florist, Zanzee Bar, Casada Shop.
Campania Lifestyle de Obor
Un alt pilon al strategiei Veranda este şi Lifestyle de Obor, prin care centrul comercial depăşeşte barierele unui mall de proximitate pentru a reprezenta un întreg cartier efervescent, cu istorie şi care se reinventează zilnic.
Un prim proiect derulat sub această umbrelă este “Portrete de cartier” demarat de Asociaţia Antistatic şi susţinut de Veranda Mall, de (re)descoperire și cunoaștere istorică, artistică și culturală a zonei.
Etapa curentă a proiectului va avea ca rezultat o expoziție cu lucrări artistice inspirate din obiceiurile și specificul cartierului Obor, care va putea fi admirată în Veranda Mall începând cu 29 octombrie 2019.
Despre Veranda Mall
Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 35.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp.
Printre chiriași se numără Carrefour, Cărturești, Cinemax H&M, Decathlon, WorldClass, Benvenuti, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Lila Rossa, Optiblu, Sensiblu, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Toan’s, Xin Yue, English Home, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom.
Veranda a fost proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M, iar interiorul poartă semnătura Square One. Mall-ul a fost construit după relocarea fabricii de mase plastice și produse chimice, Prodplast, de lângă piața Obor pe platforma industrială Faur.