Anchor Grup a anunțat că finalizează renovarea București Mall și Plaza România după doi ani și peste 26 de milioane de euro investiții. Grupul a fost nevoit să demareze operațiuni de repoziționare și modernizare a celor două mall-uri după ce concurența de pe piață a devenit foarte puternică: AFI Cotroceni în cazul Plaza și Mega Mall sau ParkLake (care va apărea pe piață la toamnă), în cazul București Mall.
Conform companiei, 80% dintre chiriașii București Mall și Plaza România și-au remodelat și ei magazinele conform ultimelor concepte de design, iar peste 60% dintre magazinele ambelor malluri – ale căror suprafață se ridică la peste 25.000 de metri pătrați – au fost relocate și extinse pe parcursul procesului de renovare. Printre cele care s-au extins sunt incluse H&M, Koton, Colin`s și Mango – magazinele și-au dublat suprafața în București Mall -, în timp ce în Plaza România World Class și Altex au avut creșteri importante din punct de vedere al suprafeței.
Printre magazinele renovate și remodelate se află Sephora, Germanos, Optiplaza, Starbucks în Plaza Romania și Tommy Hilfiger, Ruby Tuesday, Gett`s, Stefanel în București Mall. Mai multe magazine au fost relocate, precum Mega Image, Intersport, Koton, Imaginarium, Colin`s, Sephora, Opticris,L`Occitane în București Mall, respectiv Adidas, Mothercare, Samsonite în Plaza România.
În timpul renovării, ambele mall-uri au atras noi chiriași, 28 de magazine noi au fost lansate în Plaza România, printre care Penti, Koton, LCW, MAC, Sportisimo, CCC etc., iar alte opt urmează să se deschidă în curând. În ceea ce privește București Mall, există 23 de magazine noi, dintre care șase vor fi deschise în curând; printre cele care au fost lansate deja se află Penti, LCW, Time Out, Salad Box, Oro Toro, Subway, English Home etc.
Per total, în timpul procesului de renovare, gradul de ocupare a ajuns la 95% în Plaza România și 96% în București Mall.
În ceea ce privește Plaza România, suprafața de închiriat de 47.000 de metri pătrați înainte de renovare s-a convertit într-o suprafață de 38.000 de metri pătrați dedicați zonei comerciale și 10.600 de metri pătrați dedicați spațiilor de birouri.