Distribuitorul naţional de scule şi unelte pentru construcţii, Lumy Tools, a implementat soluţiile ERP, SFA şi Business Intelligence de la Senior Software și în felul acesta compania a obținut siguranţa unui sistem informatic integrat și performant, cu ajutorul căruia își gestionează întregul flux de distribuţie, se arată într-un comunicat de presă.
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 9,6 milioane euro în 2014, Lumy Tools se numără printre primii cinci cei mai puternici jucători locali din domeniul distribuţiei de scule şi unelte. Compania importă în jur de 1800 de produse pe care le distribuie atât prin intermediul reţelelor de super şi hipermarketuri, cât şi prin retailul tradiţional – magazine de bricolaj, magazine universale şi depozite de materiale de construcţii.
„Odată cu creşterea volumului de muncă ne-am dorit să avem mai multă stabilitate şi siguranţă în ceea ce priveşte datele companiei. Implementarea soluţiilor integrate de la Senior Software a avut consecinţe pozitive în activitatea fiecărui angajat Lumy Tools şi ne-a oferit siguranţă lucrului bine făcut. Cu ajutorul acestora am reuşit să obţinem mai mult timp pentru interpretarea rezultatelor şi luarea deciziilor corecte”, a declarat domnul Moisa Gheorghe, director comercial Lumy Tools.
Implementarea soluţiei SeniorERP i-a permis companiei Lumy Tools să îşi gestioneze toate activităţile în mod integrat. Mai mult, interfaţa intuitivă a aplicaţiei şi fluxurile de lucru adaptate specificului afacerii au dus la automatizarea proceselor operaţionale şi la creşterea productivităţii angajaţilor. În prezent, orice comandă de client ajunge direct în sistemul ERP – fie că provine de la hypermarketuri sau de la agenţii de pe teren. Integrarea celor două canale de vânzare a fost posibilă prin implementarea soluţiilor EDI – pentru automatizarea comunicării cu marile lanţuri de magazine, respectiv SeniorSFA – pentru gestionarea activităţilor agenţilor de vânzări.
În ceea ce priveşte soluţia SFA, această a facilitat reducerea timpului de vânzare pentru că le oferă agenţilor de pe teren acces în timp real, direct de pe device-ul mobil, la date despre situaţia stocurilor, caracteristici ale mărfurilor, preţuri, clienţi, precum şi modalităţi rapide de preluare a comenzilor şi încasare a facturilor.
Odată ajunse în ERP, toate comenzile de client sunt transmise către depozit. Aici, acestea sunt pregătite pentru livrare împreună cu documentele de vânzare generate automat din SeniorERP. O altă funcţionalitate extrem de utilă oferită de sistemul ERP este posibilitatea grupării comenzilor în funcţie de zonele de livrare predefinite în SeniorERP, ceea ce a permis reducerea semnificativă a timpului dedicat acestei activităţi.
Nevoia de a avea acces în timp real la datele companiei i-a determinat pe managerii Lumy Tools să implementeze SeniorVisualBI – sistemul Business Intelligence dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial în vizualizarea datelor. Cu ajutorul acestuia, managerii urmăresc trendul vânzărilor pe articole, agenţi de vânzări, clienţi sau zone de vânzare, precum şi alţi indicatori relevanţi pentru activitatea de distribuţie.
Produsele Lumy Tools pot fi găsite în lanţuri de magazine precum Dedeman, Selgros, Kaufland, Real, Auchan, Penny Market şi se adresează atât profesioniştilor – meseriaşi, meşteri, zugravi din domeniul construcţiilor şi finisajelor, cât şi segmentului DIY (do-it-yourself).