Arabesque lansează primul magazin de retail MatHaus, cu o investiţie de 10 milioane de euro

Arabesque, furnizor de materiale de construcţii şi finisaje din România, va inaugura, pe 9 martie 2017, în Iaşi, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienţilor persoane fizice, a anunțat compania. Investiţia, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, crează peste 100 de noi locuri de muncă.

Noul magazin MatHaus oferă peste 25.000 de produse, de la materiale de construcții şi finisaje, la instalații, electrice, gresie, faianță, parchet, scule şi unelte de calitate, în stocuri aproape nelimitate şi la preţuri competitive.

Ofertele de produse şi servicii de suport sunt prezentate pe o suprafaţă de 9.000 mp în magazin şi 14.000 de mp de platformă exterioară. “MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experienţa de peste 20 de ani a companiei la dispoziţia tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea de spaţii de locuit, depozitare, clădiri de birouri şi unităţi de producţie”, a declarat directorul de zonă al companiei, Radu Munteanu.

Fondatăîn 1994, în Galaţi, de omul de afaceri Cezar Rapotan, Arabesque este una dintre puţinele companii româneşti care şi-a extins afacerile şi peste graniţe, dezvoltând centre comerciale în Ucraina, Bulgaria şi Republica Moldova.