Reynaers România, unul dintre liderii europeni specializați în dezvoltarea soluțiilor durabile de aluminiu pentru uşi, ferestre, pereți cortină, sisteme glisante, parasolare și sere, anunță încheierea anului 2017 cu o cifră de afaceri estimată la 7 milioane euro, iar pentru 2018 compania vizează dezvoltarea canalului de distribuție prin deschiderea unui nou showroom în centrul Bucureștiului.
Dezvoltarea afacerii Reynaers România a continuat și în 2017 fiind susținută de implicarea în unele dintre cele mai mari proiecte locale, dar și de creșterea proiectelor pentru export. În prima jumătate a anului 2017 a înregistrat afaceri de aproximativ 3,5 milioane euro. La finalul trimestrului 3 cifra de afaceri este cu 21% mai mare decât în 2016. Pentru 2018 compania își propune o majorare de aproximativ 10%.
„În ceea ce privește piața locală, 60% din vânzări sunt reprezentate de profilele destinate pereților cortină. Distribuția de astfel de sisteme este cea mai dinamică arie a business-ului nostru. În cadrul acesteia realizăm proiecte care ne solicită soluții non-standard, creative. Sunt concepte arhitecturale sau execuționale complexe care ne inspiră echipa și în care punem multă pasiune pentru a sfida limitele inginerești percepute la prima impresie. Pe plan secund, cu 30% din vânzări, se poziționează reperele pentru uși și ferestre, restul fiind atribuit reperelor pentru uși glisante, pliantelor, verandelor și celorlalte soluții”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.
2017 a marcat relocarea activității companiei într-un singur centru logistic de aproximativ 2000 metri pătrați care găzduiește showroom-ul de prezentare a celor mai noi soluții de aluminiu și accesorii, birourile administrative, centrul de training și testare Reynaers dar și zona de depozit.
Anul acesta Reynaers România a furnizat soluții pentru proiecte rezidențiale din România precum One Herăstrău Plaza, One Charles de Gaulle, Amber Gardens, Rahmaninov Residence, Barrio Residence, dar și pentru instituții precum American International School of Bucharest. La nivel internațional, compania a furnizat soluții pentru proiectele Metropol Park (Berlin) și Hotel Wyndham (Frankfurt) din Germania.
Pentru 2018, compania vizează dezvoltarea canalului de distribuție prin deschiderea unui nou showroom în centrul Bucureștiului, dar și extinderea la nivel național, care în acest moment acoperă zone în continuă dezvoltare, precum Cluj, Timișoara, Bacău și Iași. Noul showroom va beneficia de un design inovator, interactiv, conceput pentru a introduce clienții în cele mai noi tendințe din domeniul construcțiilor.