Reynaers Aluminium România, parte a liderului european pe segmentul soluțiilor de aluminiu şi oțel pentru sectorul de construcții, a încheiat 2021 cu dezvoltare pe toate planurile, reușind să mențină același nivel al cifrei de afaceri ca în 2020. Compania își propune o creștere de minim 10 % pentru 2022, susținută de proiectele planificate, dar și de expansiunea la nivel regional prin deschiderea a 3 noi showroom-uri anul trecut.
Compania și-a adaptat constant strategia de funcționare în 2021 prin prezența în proiecte de anvergură pe piață, care au contribuit la obținerea rezultatelor prognozate, deschiderea a trei noi locații în Cluj Napoca, Timișoara și Iași, ca parte din strategia de dezvoltare a companiei pe piața locală și dezvoltarea gamei de produse, în vederea oferirii celei mai noi tehnologii în domeniu. Deschiderea celor 3 showroom-uri noi, concepute pentru a deservi firmele de arhitectură, dezvoltatori, investitori, antreprenori generali, fabricanți și, totodată, beneficiarii finali, a avut ca scop consolidarea prezenței în aceste regiuni ale țării, iar Reynaers Aluminium România anunță deja succesul înregistrat de acestea și interesul partenerilor pentru noile locații.
Anul trecut, ponderea cea mai mare a proiectelor s-a axat pe segmentul rezidențial, însă printre proiectele de referință ale companiei se numără și Sema Parc, One Modrogan, Crown Towers și Maurer Panoramic. Totodată, potrivit companiei, produsele pentru ferestre și uși, precum și soluțiile pentru glisante au întregistrat anul întrecut cele mai multe solicitări.
„2021 a fost încă un an dominat de incertitudine și continuă schimbare și adaptare. Evoluția pandemiei și apariția efectelor economice provocate de această situație la nivel global ne-au determinat să ne adaptăm constant strategia de funcționare pentru a putea depăși situațiile apărute. Cu toate acestea, 2021 a însemnat pentru noi și dezvoltare pe toate planurile. În ciuda efectelor cauzate de criza sanitară, piața a fost mai dinamică și ne-am bucurat de o serie de noi proiecte, aflate încă în desfășurare. Pentru 2022, avem în plan continuarea dezvoltării strategice și suntem încrezători că din a doua jumătate a anului lucrurile se vor așeza într-o direcție favorabilă în piață” a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.
Planuri pentru 2022 și schimbări preconizate în piața de construcții
Pentru 2022, Reynaers Aluminium România continuă strategia de dezvoltare a companiei și își propune întărirea poziției în zonele în care au fost deschise noile showroom-uri, precum și consolidarea zonei de logistică și distribuție la nivel local. Totodată, compania analizează și noi oportunități de dezvoltare la nivel regional, având în plan deschiderea a două noi locații.
Reynaers pregătește și lansări de noi produse pentru gama de ferestre și usi, gama de pereți cortină, dar și extensii ale sistemelor deja consacrate și dezvoltarea soluțiilor pentru case inteligente. De asemenea, compania preconizează schimbări legate de creșterea cererii pentru produsele premium destinate casei, în contextul în care românii petrec un timp mai îndelungat în locuința proprie. Astfel, cererea pentru calitate și produse premium cu performanțe ridicate, opțiuni de ventilare sau variante de automatizări va prima pentru asigurarea confortului personal.