HeidelbergCement a devenit Heidelberg Materials

Începând cu 2023, toate companiile din grupul german își vor schimba denumirea în Heidelberg Materials. 

Compania și-a lansat la 20 septembrie 2022 noua identitate de brand, la sediul său central din Heidelberg. În denumirea nouă, „Heidelberg” e  reflectă durabilitate și leadership în piața materialelor de construcții. „Cement” devine „Materials”,  pentru a reflecta mai bine un portofoliu inovator de materiale de construcții sustenabile și inteligente, precum și de soluții digitale.

„Suntem mândri de activitatea noastră în domeniul cimentului, însă gama de produse și servicii a companiei nu se limitează doar la atât. Observăm acest lucru astăzi și va fi tot mai clar în viitor.”, a declarat Dr. Dominik von Achten, președintele consiliului de administrație. „Viitorul nostru este unul sustenabil. Viitorul nostru este digital. (…) Vom fi prima companie din lume care va oferi ciment fără emisii de carbon la scară largă, încă din anul 2024. Dezvoltăm în mod accelerat activitățile de captare și stocare a carbonului: cu ajutorul proiectelor pe care le-am lansat deja, până în anul 2030 vom reduce emisiile de CO2 cu 10 milioane de tone. Pentru a profita pe deplin de atuurile noastre ca echipă globală, trebuie să fim și să acționăm uniți și să vorbim printr-o singură voce. Cu noul nostru brand global, Heidelberg Materials, dăm transformării noastre un chip și o ancoră. Continuăm să impulsionăm schimbarea în industria noastră către sustenabilitate și digitalizare – în beneficiul clienților, angajaților, acționarilor noștri, precum și al societății în care trăim.”

Ținta Heidelberg Materials: prima companie din industrie cu zero emisii nete

În prima etapă, schimbarea denumirii va începe la nivelul Grupului, unde Heidelberg Materials va fi introdus imediat. Începând cu anul 2023, toate companiile Grupului vor fi redenumite treptat în Heidelberg Materials.

 Jon Morrish, membru al consiliului de administrație și responsabil pentru dezvoltarea brandului, a declarat că grupul își propune ca până în 2030 să genereze jumătate din venituri din produse cu emisii reduse de carbon.

Noul logo combină rațiunea și emoția, aducând împreună valorile tradiționale și domeniile de interes ale Grupului pentru viitor. Reprezentarea grafică este nouă: două elemente unite într-o formă organică reprezintă „h”, prima literă a brandului. Forma mai mare semnifică un element de construcție și, prin urmare, punctele forte tehnice ale Heidelberg Materials. Elementul mai mic simbolizează domeniile de viitor pentru Grup.

Noul brand reflectă ambiția Grupului de a fi deschis la schimbare, rămânând totodată accesibil și autentic. În același timp, subliniază faptul că Heidelberg Materials este un pilon fundamental al industriei globale a materialelor de construcții, cu un obiectiv concret: să devină prima companie cu zero emisii de CO2 din această industrie.