Arabesque a deschis cel mai mare magazin al reţelei sale

Furnizorul de materiale de construcţii şi finisaje Arabesque a inaugurat, la Piteşti, cel mai mare magazin orientat către clienţii persoane fizice, investiţie în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, se arată într-un comunicat al companiei.

În noul spaţiu comercial, deschis pe locul fostului magazin Mr. Bricolage, reţea pe care familia Rapotan o deţine în regim de franciză, sunt expuse peste 25.000 de produse, de la materiale de construcţii, finisaje, instalaţii, electrice, gresie, faianţă, parchet, scule sau unelte în stocuri aproape nelimitate.

Arabesque Piteşti este cel de-al 19-lea magazin din reţeaua de centre comerciale şi depozite din România. „Investiţia este sută la sută românească şi ne mândrim să susţinem dezvoltarea capitalului românesc în segmentul construcţiilor, care are potenţialul de a atrage afaceri conexe şi de a crea noi locuri de muncă”, a declarat Marinela Bujor, director de marketing Arabesque.

Angajaţii Arabesque Piteşti oferă servicii de consultanţă gratuită, pre/post-vânzare, de la mixarea vopselelor şi a tencuielilor în nuanţă aleasă, la debitarea şi cantuirea panourilor din lemn, fasonarea oţelului beton. Clienţii beneficiază de transport gratuit al mărfii atât în Piteşti cât şi în localităţile limitrofe. Cu peste 1.000 de autoutilitare, parcul auto Arabesque asigura acoperire naţională şi operativitate la transportul şi descărcarea produselor paletizate cu ajutorul camioanelor dotate cu macara.

„Deschiderea celui mai mare magazin Arabesque vine în contextul în care investiţiile româneşti în construcţii din Regiunea Sud-Muntenia au şansă că în 2016 să atingă un nivel record de 6,4 miliarde de lei, evoluţie influenţată semnificativ de creşterea business-ului micilor constructori, cei care creează liantul pentru reconstrucţia sănătoasă a economiei”, se menţionează în comunicat.

Conform unui studiu comandat de Arabesque, evoluţia sectorului construcţiilor din judeţele Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa, Prahova şi Teleorman denotă un potenţial semnificativ, stimulat de creşterea încrederii firmelor şi micilor întreprinzători în dezvoltarea unor investiţii pe termen mediu şi lung.

Fondată în 1994, în Galaţi, Arabesque este una dintre puţinele companii româneşti care şi-a extins afacerile şi peste graniţe, dezvoltând centre comerciale în Ucraina, Bulgaria şi Republica Moldova.

Piaţa locală de bricolaj, estimată la o valoare de 2 – 2,5 miliarde de euro, este dominată în prezent de către compania Dedeman, un segment de business pe care mai sunt active nume precum Praktiker, Leroy Merlin, Kingfisher, Hornbach sau Ambient, companie care însă şi-a anunţat intrarea în insolvenţă la finalul anului trecut.