Anul trecut, Policolor a oferit materiale de peste 125.000 de euro în cadrul proiectelor de
responsabilitate socială și prin intermediul sponsorizărilor, se arată într-un comunicat al
companiei.
În cadrul campaniei de CSR ”Culorile României”, Policolor a derulat 12 proiecte de susținere a
comunităților urbane și rurale, prin oferirea a 25 de tone de materiale necesare pentru
reamanajarea de obiective, derularea și premierea concursurilor de creație artă urbană, în valoare
totală de peste 65.000 de euro. Pe de altă parte, sponsorizările pentru proiecte speciale au depășit
suma de 60.000 de euro, reprezentând alte 25 de tone de vopsea, lac și tencuială.
Peste 1 milion de oameni din comunitățile susținute au beneficiat de obiectivele reamenajate.
Policolor a anunţat că va continua să susțină comunitățile urbane și rurale prin proiectul
”Culorile României”, încurajând inovația şi arta urbană. „În 2017 ne vom îndrepta atenția mai
mult spre zona urbană, ce are atâta nevoie de culoare”, a declarat Marius Văcăroiu, CEO
Policolor.
Anul trecut proiectul ”Culorile României” a ajuns în comunele Mînzălești, jud. Buzău (4,8 tone
de lacuri și vopsele donate), Corbi, jud. Argeș (6,5 tone materiale donate), și Luncavița (3,2 tone
materiale donate). În Mînzălești au fost renovate zece școli și grădinițe, biblioteca comunală,
Muzeul Timpul Omului, sediul primăriei și centrul de informare Meledic, iar în Corbi mai multe
școli, un muzeu și un cămin cultural. Locuitorii din Luncavița și Rachelu ale căror gospodării
mai păstrează specificul local tradițional, pescarii și apicultorii au primit vopsea lavabilă, lacuri,
tencuială și emailuri pe care le-au folosit la recondiționarea caselor, bărcilor și stupinelor.
Proiectul s-a adresat unui grup țintă de oameni cu resurse financiare scăzute, care practică
activități tradiționale specifice locului.
Tot anul trecut, campania de CSR a Policolor a ajuns și în orașe, la Râmnicu Sărat și la
Constanța, în muzee de interes național (Muzeul Național al Satului ”Dimitrie Gusti”, Muzeul de
Etnografie Tulcea), precum și pe o locomotivă pictată pentru CFR Călători – ”Pasărea Măiastră”.
O acțiune maraton s-a petrecut vara trecută în Râmnicul Sărat, când 400 de voluntari din oraș au
participat simultan la operațiunea record prin care s-a dat startul lucrărilor de amenajare efectuate
la mai multe obiective de interes public din municipiu: Parcul Municipal, Stadion, Liceul
Economic, Colegiul Național „Alexandru Vlahută“, Școala nr.1, Școala „Vasile Cristoforeanu“,
Cercul Militar etc . În total au fost folosite 4 tone de lacuri, baițuri și vopsele donate de Policolor,
în cadrul programului „Culorile României“.
Pe lista sponsorizărilor făcute în 2016 se află și o serie întreagă de proiecte pentru tineret sau
instituții de educație, dintre care amintim: Asociația MEDS – Meeting Design Students, Electric
Castle, ArtSafari, Centrul Cultural ARTSOCIETY, Muzeul Național de Artă Contemporană sau
Universitatea de Arhitectură București, cantitatea materialelor oferite depășind 25 de tone.
Policolor, producător de lacuri şi vopsele cu tradiție in România, oferă soluţii şi produse pentru
decorarea şi finisarea casei sub brandurile SPOR, DEKO Professional, CasaBella, Vinarom,
sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor sub umbrela KLAR Professional și produse
destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilităţi aflate sub brandul Policolor
Industrial Coatings.
Produsele Policolor sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional, în marile reţele
de bricolaj din România și în peste 1.000 de service-uri din țară. Compania dispune în prezent de
o reţea de 11 magazine proprii.
Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie: Policolor România şi
Orgachim Bulgaria şi este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor din
sud-estul Europei.