Campania ”Culorile României” a Policolor – peste 125.000 de euro

Anul trecut, Policolor a oferit materiale de peste 125.000 de euro în cadrul proiectelor de

responsabilitate socială și prin intermediul sponsorizărilor, se arată într-un comunicat al

companiei.

În cadrul campaniei de CSR ”Culorile României”, Policolor a derulat 12 proiecte de susținere a

comunităților urbane și rurale, prin oferirea a 25 de tone de materiale necesare pentru

reamanajarea de obiective, derularea și premierea concursurilor de creație artă urbană, în valoare

totală de peste 65.000 de euro. Pe de altă parte, sponsorizările pentru proiecte speciale au depășit

suma de 60.000 de euro, reprezentând alte 25 de tone de vopsea, lac și tencuială.

Peste 1 milion de oameni din comunitățile susținute au beneficiat de obiectivele reamenajate.

Policolor a anunţat că va continua să susțină comunitățile urbane și rurale prin proiectul

”Culorile României”, încurajând inovația şi arta urbană. „În 2017 ne vom îndrepta atenția mai

mult spre zona urbană, ce are atâta nevoie de culoare”, a declarat Marius Văcăroiu, CEO

Policolor.

Anul trecut proiectul ”Culorile României” a ajuns în comunele Mînzălești, jud. Buzău (4,8 tone

de lacuri și vopsele donate), Corbi, jud. Argeș (6,5 tone materiale donate), și Luncavița (3,2 tone

materiale donate). În Mînzălești au fost renovate zece școli și grădinițe, biblioteca comunală,

Muzeul Timpul Omului, sediul primăriei și centrul de informare Meledic, iar în Corbi mai multe

școli, un muzeu și un cămin cultural. Locuitorii din Luncavița și Rachelu ale căror gospodării

mai păstrează specificul local tradițional, pescarii și apicultorii au primit vopsea lavabilă, lacuri,

tencuială și emailuri pe care le-au folosit la recondiționarea caselor, bărcilor și stupinelor.

Proiectul s-a adresat unui grup țintă de oameni cu resurse financiare scăzute, care practică

activități tradiționale specifice locului.

Tot anul trecut, campania de CSR a Policolor a ajuns și în orașe, la Râmnicu Sărat și la

Constanța, în muzee de interes național (Muzeul Național al Satului ”Dimitrie Gusti”, Muzeul de

Etnografie Tulcea), precum și pe o locomotivă pictată pentru CFR Călători – ”Pasărea Măiastră”.

O acțiune maraton s-a petrecut vara trecută în Râmnicul Sărat, când 400 de voluntari din oraș au

participat simultan la operațiunea record prin care s-a dat startul lucrărilor de amenajare efectuate

la mai multe obiective de interes public din municipiu: Parcul Municipal, Stadion, Liceul

Economic, Colegiul Național „Alexandru Vlahută“, Școala nr.1, Școala „Vasile Cristoforeanu“,

Cercul Militar etc . În total au fost folosite 4 tone de lacuri, baițuri și vopsele donate de Policolor,

în cadrul programului „Culorile României“.

Pe lista sponsorizărilor făcute în 2016 se află și o serie întreagă de proiecte pentru tineret sau

instituții de educație, dintre care amintim: Asociația MEDS – Meeting Design Students, Electric

Castle, ArtSafari, Centrul Cultural ARTSOCIETY, Muzeul Național de Artă Contemporană sau

Universitatea de Arhitectură București, cantitatea materialelor oferite depășind 25 de tone.

Policolor, producător de lacuri şi vopsele cu tradiție in România, oferă soluţii şi produse pentru

decorarea şi finisarea casei sub brandurile SPOR, DEKO Professional, CasaBella, Vinarom,

sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor sub umbrela KLAR Professional și produse

destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilităţi aflate sub brandul Policolor

Industrial Coatings.

Produsele Policolor sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional, în marile reţele

de bricolaj din România și în peste 1.000 de service-uri din țară. Compania dispune în prezent de

o reţea de 11 magazine proprii.

Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie: Policolor România şi

Orgachim Bulgaria şi este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor din

sud-estul Europei.