Stihl îşi măreşte de peste două ori depozitul din Otopeni

Depozitul logistic al Stihl din Otopeni, finalizat în 2005, va fi mărit din această vară cu 150%, după o investiţie de 6 milioane de euro, a anunţat compania.

„Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3.000 mp impusă de dezvoltarea business-ului nostru, dar și extinderea cu 300 de mp a spaţiului destinat pregătirii personalului tehnic. Facilitatea de training este unică la nivel național pentru industria noastră și vizează angajații dealer-ilor Stihl din toată țara”, a declarat Ioan Mezei, director general Stihl.

Proiectul de extindere este acum la faza de proiectare şi în vara acestui an ar urma să înceapă construcţia. Extinderea spaţiului logistic va fi gata anul viitor.

Afaceri

Afacerile Stihl din România au crescut anul trecut cu circa 20%, an când a avut loc şi o majorare de la 300 de magazine în rețea la peste 360 de magazine.

Pe site-ul Ministerului de Finanţe, compania Andreas Stihl Motounelte figurează pe anul trecut cu o cifră de afaceri netă de puţin peste 145 milioane de lei şi un profit brut de 28,8 milioane lei la un număr mediu de 28 de salariaţi.

Stihl Romania a demarat încă anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spațiilor comerciale, investiţie evaluată la peste 5 milioane de euro.

Mezei Stihl

Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va crește cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel național existând 50 de astfel de spații. Anul acesta compania își propune să inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.

Focus nou de business: utilajele cu acumulator

Stihl a anunţat că va accentua focusul pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piață peste 15 utilaje și accesorii noi cu acumulator în gamele de motoferăstraie, motocoase, foarfeci de gard viu, suflante şi maşini de tuns iarba.

motocoasa-stihl

Utilajele cu acumulator reprezintă noua tendință în domeniul îngrijirii curților, oferind mobilitatea echipamentelor cu motor termic, dar şi noi funcţionalităţi precum pornirea uşoară, şi greutatea redusă.

Dezvoltarea unor astfel de echipamente este o tendință firească a tehnologiei motoarelor care tind din ce în ce mai mult să se îndrepte spre zona electrică, fapt evident mai ales în zona auto. În calitate de producător și inițiator de tehnologie și inovație, Stihl devine un jucător din ce în ce mai important pe piața din România și în această zonă, prin deschiderea cu care abordează dezvoltarea utilajelor electrice cu acumulatori.

Merită subliniat aici că utilajele dotate cu acumulator au o greutate mai mică iar pornirea se face mai uşor. Unul dintre rezultate poate fi astfel cucerirea a noi pieţe de public: femeile şi oamenii mai în vârstă.

Despre compania Stihl

Stihl a anunţat în 2016, la nivel internațional, o creştere de 6,6%, atingând o cifră de afaceri record de 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2019. Investițiile globale din anul 2015 au atins 235 milioane de euro iar cele de anul trecut au fost de 205 milioane de euro.

Anul trecut compania a împlinit 90 de ani, fiind fondată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. Stihl România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997. În prezent Stihl România importă motounelte (motoferăstraie, motocoase etc) sub brandurile Stihl şi Viking.