Alevia a investit 2 milioane de euro pentru mărirea spațiului de producție

Compania Alevia, specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri, a finalizat lucrările pentru un nou spațiu de lucru, investiție estimată la aproximativ 2 milioane de euro. În baza acestei extensii și a măririi spațiului de producție, compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu minim 20% anual în următorii 5 ani.

În perioada următoare, compania vizează achiziția de noi utilaje, dezvoltarea portofoliului de produse și a zonei de resurse umane. În planul de investiții se regăsește achiziția unei hale cu o suprafață de 2.000 mp și, mai recent, încă una alăturată de 1.000 mp, în total 3.000 mp. Hala de 2.000 mp găzduiește depozitul de livrări, care a fost relocat din vechiul spațiu de depozitare, secția de ceaiuri și 3 noi linii de producție, iar cea de 1.000 mp găzduiește depozitele de materie prima și de produse finite.

Suprafața noului depozit de livrări s-a mărit astfel de la 170 mp la 600 mp, iar depozitarea se face pe 6 niveluri în loc de 3, cum era în depozitul anterior. Secția de ceaiuri dispune în prezent de o suprafață de 500 mp și pentru aceasta a fost achiziționată o serie de utilaje noi menite să dubleze capacitatea de producție.

Investiția alocată pentru utilajele noi la nivelul fabricii pe toate secțiile a fost de 300.000 de euro.

În ceea ce privește cele 3 linii noi de producție, Alevia aduce odată cu acestea câteva schimbări majore în gama sa de produse, lansând produse care nu țin de activitatea precedentă de producție. Una dintre aceste noi game este gama food, recent lansată pe piață, care conține 27 produse – semințe, fructe uscate și nuci crude, de o calitate constantă și controlată, importate de la cel mai mare furnizor din Olanda, iar celelalte două game sunt încă în lucru la ora actuală.