Premieră europeană la București: cel mai mare pavilion expozițional dedicat pietrei naturale.

Cel mai mare pavilion din Europa dedicat pietrei naturale a fost inaugurat de PIATRAONLINE pe 21 septembrie. Pavilionul are o suprafață de 800 mp și oferă vizitatorilor săi ocazia de a admira peste 300 de produse. Structura acestui showroom este inedită, reprezentând un amestec de expoziție de artă, grădină-pavilion și labirint. Inovativa structură constituie în același timp și o invitație de a pătrunde într-un mod cât mai plăcut în universul bogat al pietrelor naturale folosite în amenajările exterioare și interioare.

Șezlonguri din marmură într-un pavilion-labirint cu multă vegetație

Piatră naturală, metal, sticlă și multă vegetație. Toate aceste materiale sunt meticulos structurate, pentru ca din amestecul lor să rezulte o ambianță primitoare și caldă. Întregul spațiul este traversat de o alee de promenadă, mărginită de două ”nave” cu panouri ce formează un labirint. În interiorul labirintului descoperim diferite zone ”tematice”: rustic românească, mediteraneeană, ”lounge”, de inspirație columbiană, a gabioanelor. Inventivitatea proiectului, realizat de Eduard Baicu, arhitect şi designer de interior la Phenomena Laboratory, include și o pasarelă aflată aproape de intrare de unde se poate admira de sus acest pavilion expozițional.

Vom insista puțin asupra zonei columbiene, pentru că aici PIATRAONLINE mai vine cu o idee nouă pe piața amenajărilor ambientale. După ce a observat interesul clienților săi tot mai mare pentru plăcile terrazzo (ce se pot folosi atât vertical cât și orizontal), a comandat o serie de modele de plăci terrazzo, special făcute pentru România și care se vor găsi doar la PIATRAONLINE. În zona de lounge, vizitatorii showroomului vor putea să descopere confortul și frumusețea unor șezlonguri din marmură.

Noua colecție de blaturi

Tipurile de blaturi (marmura, granit, travertin si limestone) sunt și numeroase începând din această lună, la PIATRAONLINE. Noua colecție este expusă într-o zonă dedicată lor în exclusivitate. Felul în care sunt prezentate blaturile ajută la o și mai bună înțelegere a raportului între textura pietrei și suprafața mare, așa cum apare acest raport în cazul blaturilor (de baie sau de bucătărie). Datorită numărul mare al gamei de blaturi, se va reduce în mod implicit timpul scurt între solicitarea clientului și soluționarea comenzii sale, care, în final, duce la finalizarea mai rapidă a întregului proiect de amenajare.

Arhitecții în echipa de consilieri de vânzări

Din luna septembrie a acestui an PIATRAONLINE propune o nouă abordare și în domeniul vânzărilor. Alături de consilierii de vânzări, va fi prezent un grup de tineri arhitecți care vor ajuta clienții în alegerea celor mai bune pietre naturale pentru proiectele lor. Consilierea arhitecților se va desfășura atât în sfera caracteristicilor tehnice, dar și din punct de vedere estetic al produselor din piatră naturală, al modului în care acestea se pot combina cel mai bine.

250.000 mp de produse. 7000 mp suprafață de depozitare. 1500 produse.

Din acest an, PIATRAONLINE și-a mărit capacitatea de stocare cu 2600 mp, astfel că depozitul are acum aproape 7000 mp. Suprafața însumată a produselor aflate permanent în stoc depășește 250.000 mp, o cifră care vorbește de la sine despre disponibilitatea și diversitatea ofertei. Chiar și așa, planurile PIATRAONLINE vizează o continuă diversificare a produselor lor, în încercarea permanentă de a alege cei mai buni furnizorii din cele peste 10 țări de unde importă aproape 1500 de repere.

Odată cu acest pavilion expozițial dedicat pietrei naturale, unicat în Europa, PIATRAONLINE dovedește că sloganul său „Generator de inspirație” nu e doar o sintagmă folosită în comunicarea de brand, ci chiar exprimă o realitate.