Carrefour anunţă finalizarea procesului de remodelare a magazinelor BILLA din România, un proces care a durat 7 luni (început pe 1 martie 2017) şi care a fost marcat ulterior de deschiderea primului magazin BILLA din Bucureşti, Market Liberty Mall.
Procesul de remodelare s-a încheiat pe 21 septembrie 2017 (la aproximativ 7 luni) cu transformarea ultimelor 4 magazine, din BILLA în Market, în oraşele: Bucureşti (2 magazine), Timişoara şi Mangalia.
În 22 decembrie 2015, Carrefour anunţa semnarea unui acord de achiziţie a societãţii Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a două etapã, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenţei abroba achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datoritã acestei achiziţii, Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din România, ca prezentã geograficã, intãrîndu-şi astfel oferta multiformat şi mergând totodatã mai aproape de clienţi.
Din 4 iulie 2016 a urmat a treia etapã, una de cunoaştere, care a debutat printr-o caravanã de vizite în cele 86 de magazine Billa, din toatã ţară şi la care au luat parte inclusiv membrii top managementului Carrefour România.
După terminarea vizitelor în magazinele Billa din toată ţara, a urmat cea de-a patra etapă în care rezultatele caravanei s-au materializat sub formă unui concept ce a preluat tot ceea ce este mai bun din BILLA şi din Market.
Echipe mixte BILLA şi Market au lucrat împreună atât la planurile şi layout-uri (deco) din magazine, cât şi la sortimente şi planul de deschideri al magazinelor remodelate. „Transfomarea a urmărit în permanenență firul roşu al proiectului: „BEST OF BOTH : noul model are ceea ce este mai bun din BILLA şi din Market”, a declarat Jean-Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour România.
Toate remodelările au fost realizate cu magazinele închise pentru perioade de timp între 5 şi 14 zile, în vederea acordării timpul necesar trasformarii corecte. În această perioadă, clienţii au fost în permanență informaţi prin campania de comunicare desfăşurată pentru fiecărui magazin în parte prin intermediul: cataloagelor de prezentare şi de deschidere ale noilor magazine, bilboard-urilor exterioare şi materiale media – ştiri TV locale prin care anunţăm predeschiderea şi deschiderea noilor supermarketuri.
Campania de comunicare a fost centrată în jurul angajaţilor din magazinele BILLA care au devenit vedetele principale ale acesteia şi promoterii noului model de supermarket, chiar la ei în oraş.