Afacerile cu acoperișuri ale Bravo Europa au crescut cu aproape 50% în 2017

Bravo Europa, producător și distribuitor specializat de soluții metalice pentru acoperire, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, în creștere cu 46% față de anul precedent. Grupul de companii, prezent în 18 țări europene prin intermediul a 3 companii locale și a 2 birouri de reprezentare, a înregistrat o creștere de 54% pe piața din România – unde business-ul Bravo s-a înființat în urmă cu 17 ani.

Evoluția companiei s-a bazat pe 2 piloni strategici: extinderea teritorială și investițiile – în dezvoltarea de infrastructură, pe de o parte, și în facilități de producție, pe de altă parte. Astfel, în cursul anului 2017, grupul a realizat investiții strategice în reprezentanța din Cehia, prin dezvoltarea capacității de producție și extinderea spațiilor de depozitare pentru a deservi un număr în creștere de clienți regionali. În România, compania a deschis o nouă platformă logistică la Cluj, cu obiectivul de a acoperi mai eficient cererea de produse venită din vestul țării. Toate aceste investiții au contribuit la depășirea pragului de 20 milioane euro direcționați de Bravo Europa în dezvoltarea business-ului, pe parcursul celor 17 ani de activitate.

De asemenea, finalul de an 2017 a adus 2 noi țări europene – Spania și Portugalia – în rețeaua de distribuție Bravo Europa, care ajunge, astfel, să acopere 18 țări. În ceea ce privește ponderea vânzărilor, principala piață de desfacere pentru produsele din portofoliul Bravo Europa a rămas România, cu 37% din vânzările Grupului, urmată de Germania, cu 24% din total vânzări în 2017.

Motoarele creșterii de peste 50% a vânzărilor în România: gama de produse și piața de proiecte.

Anul 2017 a adus schimbări și în politica comercială a companiei Bravo Europa, al căror rezultat s-a cristalizat într-o creștere de 54% a vânzărilor: lider consolidat pe segmentul său în furnizarea de soluții către rețelele de tip DIY, compania a demarat, în anul 2017, un program de dezvoltare a pieței revânzătorilor.

Totodată, concentrându-se pe dezvoltarea portofoliului de produse de specialitate, compania a continuat, prin divizia de acoperișuri profesionale Bel Profile – Black Line, să fie unul dintre furnizorii reprezentativi de soluții pentru învelitorile proiectelor complexe. “Casa Memorială Mihai Eminescu” este cel mai prestigios proiect pentru care compania a furnizat soluții metalice de acoperire marca Bel Profile în anul 2017.

Bravo Europa este un grup internațional de companii, deținut de un fond de investiții cu sediul în Viena. Construit pe bazele unei companii înființate în urmă cu 17 ani în România, BRAVO EUROPA este producător și distribuitor specializat de soluții metalice pentru acoperire.

Pe parcursul celor 17 ani de activitate, Bravo Europa a devenit furnizorul preferat pentru clienții DIY în Europa, fiind prezent în 18 țări și peste 1.600 de puncte de vânzare. Din Grup fac parte 3 companii locale în România (fondată în 2001), Germania (fondată în 2016) și Republica Cehă (fondată în 2011) – și 2 puncte de lucru în Austria și Bulgaria.

Bravo Europa dezvoltă și comercializează o gamă de produse ce include țigla metalică pentru acoperișuri, sisteme de colectare a apei pluviale, produse metalice și plastice pentru acoperire, placare și împrejmuire, accesorii pentru montaj și întreținere, dar și o linie de produse profesionale pentru proiecte, respectiv soluții din solzi metalici și tablă fălțuită. Produsele din portofoliul Bravo Europa sunt comercializate, în funcție de tipologie, piață de desfacere și canal de distribuție, sub 3 familii de brand: Bravo – The Smart Solution, Bel Profile și Rocca.