TELUS International se extinde în AFI Park şi ajunge la 10.000 mp de birouri în Bucureşti

TELUS International și-a extins spațiul de birouri cu încă 1.200 de metri pătrați, pe lângă cei 8.800 de metri pătrați pe care îi ocupa deja în AFI Park, pentru a susține ritmul intens de angajări planificat pentru acest an în București. Astfel, noii membri ai echipei TELUS International vor beneficia de aceleaşi condiţii excelente de lucru, în birouri clasa A şi într-o locaţie uşor accesibilă, inclusiv cu mijoacele de transport în comun.

„Credem că România este noul Sillicon Valley al Europei în ceea ce privește domeniul outsourcing. Cu 125.000 de angajați care lucrează în această industrie aflată în expansiune, reputația dobândită de destinație atractivă de outsourcing este în creștere. Dorim să valorificăm potenţialul pe care îl oferă România, astfel că ne continuăm dezvoltarea în 2019, atrăgând cele mai bune talente multilingve pe care le poate oferi piața muncii. Tocmai de aceea, ne asigurăm că echipa noastră beneficiază de cele mai bune condiţii, inclusiv de o locaţie modernă, uşor accesibilă, cu multiple facilităţi şi spaţii de birouri amenajate prietenos”, spune Grégoire Vigroux, co-fondator & vicepreședinte Business Development, TELUS International.

TELUS International și-a mutat birourile în AFI Park 3 în 2015 și s-a extins în AFI 4 & 5 în anul 2017. Compania ocupă în prezent aproape 11.000 metri pătrați de birouri, în total, în Bucureşti şi Craiova. Situat în sectorul 6 al Capitalei, lângă unul dintre cele mai mari mall-uri din România, sediul are o amplasare convenabilă pentru membrii echipei, astfel încât aceștia se pot bucura de o largă varietate de restaurante, magazine și opţiuni de relaxare în timpul pauzelor sau după terminarea programului. Pe lângă spațiul de birouri generos din București, compania este prezentă și în Craiova, având în total un număr de 1.500 de angajați în ambele orașe.

Nevoia de extindere vine în contextul în care compania şi-a planificat creşterea echipei cu angajarea a peste 100 de persoane pe lună în perioada ianuarie – iunie 2019. În acest sens, TELUS International desfăşoară campania de recrutare Make your own success story, care se adresează persoanelor fluente într-o varietate de limbi străine (engleză, franceză, spaniolă, italiană, germană, rusă, portugheză, ebraică, poloneză, daneză și olandeză). Compania caută candidați cu un nivel avansat de cunoaştere a limbii engleze, dar care vorbesc şi o a doua limbă străină, pentru a oferi asistență prin telefon, e-mail, chat și social media clienților din domenii precum turism și ospitalitate, comerț electronic, games, telecom, fintech și asigurări.

„Birourile creative şi confortabile, cultura noastră orientată către angajați, pachetul atractiv de beneficii și oportunitățile de învățare și dezvoltare pe care le oferim acestora sunt doar câțiva dintre factorii care ne diferențiază de alți angajatori de pe piață”, adaugă Grégoire Vigroux.