Grupul francez a bătut palma cu Daniel Guzu pentru a cumpăra afacerea fondată de antreprenorul român. Duraziv este unul dintre cei mai importanți producători de mortare, adezivi, vopsele, tencuieli și tencuieli decorative de pe piața românească și a avut anul trecut o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro, obținută cu 200 de angajați. Achiziția, considerată strategică conform declarației lui Ovidiu Păscuțiu, CEO al Saint-Gobain în România, urmează să extindă gama de produse și servicii a grupului francez și să accelereze expansiunea sa pe piața locală. „ În această nouă etapă, vom continua să ne dezvoltăm împreună și să proiectăm materiale de cea mai înaltă calitate”, a declarat la rândul său Daniel Guzu, director general al grupului Duraziv, citat de economica.net.
Tranzacția urmează să aibă loc în trimestrul al treilea al anului și așteaptă acum aprobarea din partea Consiliului Concurenței. Prețul achiziției nu a fost dezvăluit.
Daniel Guzu nu este la primul exit de succes. Antreprenorul român a fondat Guzu Chim, o afacere în domeniul producției de vopsele, devenită ulterior Fabryo, pe care a vândut-o fondului de equity Oresa Ventures. Actualmente, Fabryo este parte a grupului Akzo Nobel. Guzu nu a investit doar în industria materialelor de construcții, ci și în agricultură: deține și lucrează câteva sute de hectare de vie și livadă în zona Vrancei și comercializează produsele proaspete și procesate sub brandul „Ana are”.