Olimp-Neptun a început procesul de transformare al nucleului unui “litoral smart” care utilizează în mod inteligent potențialul de la Marea Neagră. Cu investiții totale de peste 45 milioane de euro pentru următorii 4 ani, compania CERTION va juca un rol major prin viziunea celor 4 proiecte rezidențiale în conturarea și revitalizarea zonei Olimp-Neptun ce vor permite valorificarea experienței litoralului pe întregul an.
“Credem că de aici, de la Olimp-Neptun se poate schimba întreaga paradigmă a modului în care experimentăm litoralul. Nu trebuie să ne limităm la cele câteva luni de sezon, pentru că zona este atractivă întregul an. Pregătim încă din această fază infrastructura necesară pentru schimbările care vor urma: parteneriate cu branduri puternice din HORECA, cu operatori de retail (fashion, accesorii etc), operatori de servicii de wellbeing și SPA. Toate aceste parteneriate vor completa ansamblul de facilități atât pentru cei interesați de o vacanță pe termen scurt cât și pentru cei care își doresc să devină rezidenți sau să realizeze o investiție cu valoare adăugată”, spune Bogdan Căruntu, Director de Creație CERTION.
Studiul realizat de CERTION, cu sprijinul Mia Marketing, arată că majoritatea (78%) celor care se gândesc la achiziția unei case de vacanță preferă ca aceasta să fie pe litoralul românesc. Intentia de achizitie a crescut la 51 % în timpul pandemiei, iar printre motivele de selecție a unei astfel de achiziții sunt accesul rapid (40%), initimitatea pentru familie (49%), disponibilitatea oricând (49%) și faptul că o parte din stațiuni se află în curs de modernizare (37%). În lista acestora, Olimp este creditat cu faptul că este aerist și are zone verzi, peste 70% dintre cei intervievați remarcând potențialul de modernizare.
“Există în mod clar o fereastră de oportunitate pentru dezvoltarea zonei Olimp. Olimp de 4 sezoane este în linie cu tendința evidențiată de preferințele publicului. Marea poate fi o alternativă de petrecere a timpului liber oricând, iar faptul că peste o treime dintre clienți văd utilitatea celei de a doua case ca pe o oază de retragere și relaxare (31%) confirmă ideea de sezon perpetuu. Toate proiectele CERTION au fost gândite nu doar pentru vacanță, ci chiar pentru șederi prelungite. Viziunea echipei CERTION este confirmată și de cererea în creștere pentru spații și servicii premium”, a precizat Cătălin Scripcaru, President & CEO CERTION.
Estimările CERTION arată că pentru Olimp, creșterea ar putea fi de aproximativ 20% pe an, gradual, pe măsură ce apar facilități noi în zonă, în linie cu proiecte similare din alte țări cu experiență în valorificarea all seasons a litoralului.
Cele 4 proiecte CERTION sunt Vogh Olimp aflat în construcție, Galileo care se pregătește de startul construcției, iar Lago Neptun și Pharos Olimp urmează a fi lansate în perioada următoare.
CERTION consolidează relația cu partenerii, investitorii și cumpărătorii printr-un spațiu dedicat exclusiv interacțiunii cu aceștia: CERTION Summer Lounge din Olimp, care marchează totodată și o inovație în procesul de vânzăre din real-estate. Un one-stop shop la fața locului, unde toți cei interesați, cumpărători și nu numai, sunt ghidați pas cu pas prin proiectele dezvoltate de CERTION, experimentează stilul de viață și își pot alege viitoarea destinație – locuința de la mare.
VOGH Olimp este un proiect rezidențial premium. Gândit integral ca un spațiu de respiro, de liniște, de contemplare, deține una dintre cele mai bune locații de pe malul românesc al Mării Negre și va fi singurul de pe litoralul romanesc care va avea piscină Infinity la etajul 11.
Galileo Summer Resort, localizat în Neptun, a ales să se inspire din specificul locului și să exploateze la maximum beneficiile pe care spațiul, amplasarea și tipologia turistului le oferă în vederea creării unui spațiu ALL FUN INCLUSIVE.
Lago Neptun este un aparthotel cu standard de 5 stele care va avea 150 apartamente și vă fi localizat pe malul lacului Neptun, la liziera pădurii Comorova, cu vedere frontală către mare.
Pharos Olimp este un aparthotel landmark, localizat la 200m de mare, în nordul stațiunii Olimp.
Despre CERTION
CERTION a fost creată de Cătălin Scripcaru, Bogdan Căruntu și Cezar Ionescu, profesioniști de top din industrie, cu experiență recunoscută în dezvoltarea proiectelor imobiliare. În ultimii 20 de ani, echipa fondatoare a CERTION a acumulat un portofoliu impresionant de proiecte, toate inițiate, dezvoltate și livrate cu succes. Valoarea cumulată a acestora este de peste 900 de milioane de euro. Punând accent pe proiecte provocatoare și vizionare, care depășesc sfera poiectelor inițiate de majoritatea dezvoltatorilor, CERTION are o abordare concepută pentru a crea o viziune comună cu comunitățile și pentru a oferi atât valoare socială, cât și valoare comercială. https://certion.ro/