Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit, astăzi, firmei de inginerie din România TPF Inginerie S.R.L contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pentru Drumul Expres Focșani-Brăila.
Oferta a fost desemnată câștigătoare pentru o valoare de 55,1 milioane lei (fără TVA), iar contractul poate fi semnat dacă în termenul legal de 10 zile nu se depun contestații.
Contractul pentru supervizare :
Durata contractului pentru serviciile de supervizare este de 106 luni, după cum urmează :
• 6 luni etapa de proiectare;
• 36 luni pentru execuția lucrărilor;
• 60 luni garanție;
• 4 luni recepția finală.
Obiectivele specifice ale contractului finanțat din fonduri europene nerambursabile și de la Bugetul de Stat sunt prestarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizării a fondurilor disponibile și pentru a se asigura ca Antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectării și al lucrărilor.
Rezultatele așteptate a fi atinse de către Supervizor sunt următoarele:
• Servicii de management de proiect și consultanță pentru Beneficiar referitoare la Contractul de „Proiectare si Execuție Drum Expres Focșani – Brăila”;
• Servicii de supervizare privind obținerea acordurilor si autorizațiilor necesare pentru derularea Contractului „Proiectare si Execuție Drum Expres Focșani – Brăila”;
• Servicii de supervizare a proiectării și execuției lucrărilor la standarde de înaltă calitate, cu respectarea normativelor, standardelor și a legislației în vigoare, evaluarea și aprobarea lucrărilor, cantităților, materialelor, echipamentelor etc., în calitatea sa de „Supervizor”
• Servicii de supervizare pe durata perioadei de garanție a lucrărilor.
Drumul Expres Focșani-Brăila, cu o lungime de 73,5 kilometri va asigura legătura între Autostrada Moldovei Ploiești-Pașcani (A7), Podul peste Dunăre de la Brăila, Drumul Expres Brăila-Galați (DEx 6), Tulcea și Constanța, urmând să devină cel mai lung drum de mare viteză din România construit într-un cadrul unui singur contract.
Reamintim că, la sfârșitul lunii trecute, Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit Asocierii de constructori din România SA&PE Construct S.R.L (Lider asociere)- Spedition UMB-Tehnostrade S.R.L. -Arcada Company, contractul de 4,29 miliarde lei pentru proiectarea și execuția Drumului Expres Focșani-Brăila, iar la încheierea perioadei legale nu au fost depuse contestații.

