Afacerile Electric Plus, deținătorul brandului Barrier, au crescut cu 33% în 2015

Compania Electric Plus, deținătorul brandului Barrier, unul dintre cei mai importanți producători de tâmplărie termoizolantă din PVC din țară, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, în creștere cu 33% față de exercițiul financiar 2014, când rezultatul a fost de 15 milioane de euro.

Creșterea business-ului a fost susținută de investițiile derulate în cadrul companiei anul trecut, atât în capacitățile de producție, cât și în dezvoltarea rețelei de magazine în franciză. În anul 2015, a fost modernizată hala de producție uși secționale rezidențiale și industriale, astfel încât Barrier să ofere o gamă cât mai diversă de produse. În plus,s-au mai făcut investitii pentru perfecționarea continuă a tuturor angajaților companiei în cadrul Academiei Barrier, unde aceștia sunt instruiți în cele mai noi tehnici din domeniu, se arată într-un comunicat de presă.

Totodată, anul trecut, compania a deyvoltat o rețea de francize, la nivel național astfel încât Barrier deține în acest moment 20 de magazineîn franciză în toată țara și își propune să ajungă la un număr cât mai mare de asemenea unități specializate pe întreg teritoriul României. În afara dezvoltării rețelei de magazine în franciză, compania are și peste 300 de colaboratori în toate județele, prin care se comercializează produsele Barrier.

„Ne-am propus să ajungem unul dintre brandurile preferate de clienți, atât pentru calitatea produselor oferite, cât și pentru consultanța specializată oferită de vânzătorii din magazinele Barrier. În acest an, vom continua investițiile susținute în capacitățile de producție și vom lansa noi produse și servicii care să mulțumească toate categoriile de clienți. Având în vedere toate eforturile noastre, estimăm că în acest an cifra de afaceri va crește cu peste 30%”, a spus Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare, Barrier.

Focusul companiei pentru 2016 se îndreaptă spre creșterea rețelei de magazine în franciză, continuând dezvoltarea acesteia, prin deschiderea a 25 de showroom-uri în România. Un alt element de diferențiere al companiei este continua perfecționare a personalului, atât cel implicat în activitatea de producție, cât și angajații din magazine.

”În acest an, ne vom îndrepta atenția tot mai mult și spre piețele de export pe care activăm. Ne dorim consolidarea acestora și întărirea prezenței noastre în piețele respective, dar și explorarea de noi oportunități. În acest moment, 20% dintre produsele noastre sunt destinate exporturilor și ne dorim creșterea activității Barrier pe respectivele piețe”, a mai spus Adrian Gârmacea.

Compania are un portofoliu vast de produse din care fac parte ferestrele, ușile rezidențiale și industriale, uși de garaj și rulouri și deține cele mai moderne linii de fabricație de la Rotox.