Cum va arăta sectorul Supply Chain & Logistics în viitor?

Ajuns la cea de-a treia ediție, evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo organizat de BusinessMark și găzduit de Hotel Radisson Blu din București în data de 04 octombrie 2018, va prezenta experți locali și internaționali ce vor împărtăși din know-how-ul lor în acest domeniu. Ne propunem să discutăm despre noul val de schimbare, despre ce este posibil și ce este diferit acum în supply chain.

În cadrul evenimentului ne vom bucura să interacționăm cu următorii specialiști:

Invitați speciali

  • LAURENT POUJOL, Director of Customer Operation, Western Europe, EMEA Supply Chain, HP, France;
  • MIGUEL VAN ASCH, Supply Network Analyst, AHLERS, Belgium;
  • ARISTIDES MATOPOULOS, Reader in Logistics and Supply Chain Management, ASTON UNIVERSITY, Visiting Professor, UNIVERSITY OF LILLE, Director, SUPPLY CHAIN GNOSIS (Consulting Services), U.K.;
  • ETIENNE GERRITS, MBA, Vice President, Customer Satisfaction & Quality, Global Operations, SCHNEIDER ELECTRIC, Netherlands.

Specialiști locali

  • ADRIANA PALASAN, Managing Partner, SUPPLY CHAIN MANAGEMENT CENTER, Vicepreședinte, ARILOG;
  • DANIEL ENACHE, Logistics Manager – Powertrain & Chassis Plant Romania, Automobile DACIA – GROUPE RENAULT;
  • NIKOS SILIVESTROS, SEE Manager, MANTIS EMEA;
  • SPECIAL GUEST: LAURENT POUJOL, Director of Customer Operation, Western Europe, EMEA Supply Chain, HP, France;
  • ALEXANDRU JIJIAN, Customer Experience Presales, Team Leader, SAP CEE;
  • LAURENȚIU CIOINAC, Site Logistic Manager, BERGENBIER
  • RADU MANOLIU, CS&L Manager Romania, Bulgaria & EAM, MONDELEZ EUROPE PROCUREMENT GMBH
  • LUCIAN POPA, Director Logistică, MACROMEX
  • ALEXANDRU CRĂCIUN, Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanță vamală, DELOITTE ROMÂNIA.

 Într-o lume din ce în ce mai volatilă, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la comportamentul  consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere. În acest sens, tehnologizarea își spune cuvântul, oferind organizațiilor posibilitatea de a atinge o nouă performanță, iar adaptarea rapidă la noul context este esențială. Astfel, ne punem întrebările: este suficient să continuăm activitatea business-ului utilizând modelul tradițional de aprovizionare? În ce măsură putem crea strategiile organizației prin intermediul tehnologiei?

 

Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc:

  • Optimizare în supply chain: Strategii de optimizare și managementul lanțului de aprovizionare;
  • Industrie 4.0 și transformare digitală;
  • Client centricity: Transformarea și construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client;
  • Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic;
  • Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică;
  • Managementul stocurilor și planificare: Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare;
  • Soluții noi de aprovizionare: Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri;
  • Workforce în supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați;
  • Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritim;
  • Importanța punctelor nodale: Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale;
  • Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje;
  • Inovații și oportunități în Supply Chain: IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud și digitalizare;
  • E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain;
  • Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei. Provocări și oportunități. Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare;

Evenimentul va fi împărțit în două sesiuni, urmate de un seminar susținut de ALEXANDRU CRĂCIUN –Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations  Senior Consultant, SFERA BUSINESS.

Seminarul “Biciul din lanțul de aprovizionare va dinamiza evenimentul prin realizarea unei simulări în supply chain, va aborda subiecte precum: locul întreprinderii noastre pe lanţul de aprovizionare, cât de importante sunt vizibilitatea şi sincronizarea, fenomenul bullwhip – unul dintre conceptele de bază ale lanţului de aprovizionare, obţinerea vizibilităţii de la un capăt la altul al lanţului de aprovizionare. De asemenea, seminarul va include și un studiu de caz – controlul fenomenului bullwhip cu ajutorul tehnologiei.

Înscrierea la evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment (reduceri de grup, modalitate de înscriere, structură, program, speakeri etc).

Parteneri: Mantis, Fujitsu, Brisk Group, iTrack Logistics, Avis, Rent for Comfort.

Evenimentul este organizat de BusinessMark, cu susținerea: ARILOG, Camera de comerț Marea Britanie – România, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria – România .

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.