Cantine, lanțul bucureștean de restaurante, va deschide în luna aprilie cel de-al patrulea spațiu din Capitală, pe o suprafață de 800 mp, în parcul de birouri Iride Business Park, deținut de IMMOFINANZ în nordul orașului, în apropiere de stația de metrou Pipera. Tranzacția de închiriere a fost consiliată de compania de consultanță imobiliară Colliers International.
Prezent pe piața locală din 2010, lanțul de restaurante Cantine numără trei spații în București, în zonele Vitan – Cantine 17A, Victoriei – Cantine 87 și Barbu Văcărescu – Cantine 301, în clădirea The Lakeview. Investiția în noul restaurant din Iride Business Park se ridică la 350.000 euro și urmează trendul extinderii componentei de retail de către dezvoltatorii de birouri pentru a crea un pol de lifestyle, o destinație de seară sau de weekend pentru chiriași. Ca urmare a acestor dinamici, segmentul de food necesită o atenție mai mare din punctul de vedere al diversității, al calității meniului oferit, al prețului mediu și, foarte important, al atmosferei.
„Lanțul de restaurante Cantine depășește conceptul clasic de „self service” și, cu un concept aparte, merge mai degrabă în zona de pub sau restaurant, oferind și posibilitatea organizării de evenimente corporate sau private. De fapt, viața începe abia după ora 18:00 și atunci de ce să nu fie cu drinks after work sau cu o lansare de carte chiar în clădirea de birouri în care lucrezi?”, a declarat Venera Maria Munjev, Senior Associate Retail Services în cadrul Colliers International.
Iride Business Park este situat în nordul Bucureștiului, într-una din cele mai dezvoltate zone administrative și de afaceri. Complexul oferă o vizibilitate bună, zone flexibile de birouri și o parcare generoasă.
„De-a lungul timpului, zona de retail din jurul clădirilor de birouri s-a dezvoltat rapid, raportat la cerințele din ce în ce mai variate ale consumatorilor din aceste clădiri. IMMOFINANZ este unul dintre proprietarii ce are în vedere atât componentele alternative care pot crește atractivitatea zonei de business, cât şi valoarea proiectelor, astfel încât angajații să beneficieze de servicii cât mai diversificate. Fie că vorbim despre restaurante ce oferă chiriașilor masa de prânz zilnic sau despre alte servicii complementare – medicale, de petrecere a timpului liber, de îngrijire corporală, servicii financiare și chiar și grădinițe – proprietarii de clădiri de birouri sunt deschiși la orice tip de activitate ce aduce plusvaloare proiectului”, a încheiat Venera Maria Munjev.