PORR Construct, singurul ofertant pentru construcția podului de la Grădiștea

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că un singur operator economic a depus documentația în cadrul procedurii de achiziție a serviciilor de proiectare și execuție lucrări pentru Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, procedură care a avut termen limită de depunere a ofertelor vineri, 24 aprilie 2020, ora 15.00.

Garanția de participare a ofertei depusă de PORR CONSTRUCT a fost verificată în data de 27.04.2020, iar în perioada următoare comisia de evaluare va analiza și verifica etapizat documentația depusă, astfel:

– documentele DUAE

– propunerea tehnică

– propunerea financiară

– decumentele-suport DUAE

Menționăm faptul că, obiectivul general al investiției Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord FrontierăLot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între stațiile Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și următoarele poduri de cale ferată:

– pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.

– pod km 18+265 peste râul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.

– pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m

– pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei fără TVA, sursa de finanţare este asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020, iar termenul limită de evaluare este de 6 luni de la deschiderea ofertei.