Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță finalizarea procesului de remodelare a primului său magazin deschis în România, Leroy Merlin Colosseum, cu o inaugurare care va avea loc pe 27 octombrie.
Potrivit reprezentanților companiei, remodelarea are ca obiective atât creșterea numărului de clienți pentru anul 2024, cât și majorarea cifrei de afaceri a magazinului cu aproximativ 15-20%.
Remodelarea Colosseum a fost prima de acest fel demarată în România de către Leroy Merlin, iar pe toată durata lucrărilor magazinul a rămas deschis pentru clienți, astfel încât să le asigure un acces facil la gama de produse și servicii. CEO-ul companiei, Mathieu Bauduin, menționează că obiectivele procesului constau în creșterea numărului de clienți cu aproximativ 10-15% până în 2024, precum și în creșterea cifrei de afaceri cu aproximativ 15-20%, accentuată de comenzile online sau telefonice.
Magazinul se află în Parcul Comercial Colosseum, de pe Șoseaua Chitilei, numărul 284-286 și este deschis publicului de luni până sâmbătă în intervalul 07:00-21:00 și duminica între 08:00 și 20:00. Începând cu data de 6 noiembrie, magazinul va fi deschis duminica de la ora 9:00 până la 19:00, conform programului de iarnă.
Scopul reamenajării magazinului a fost acela de a oferi o experiență de cumpărare mai simplă și facilă pentru fiecare client. Astfel, raioanele au fost grupate pe mai multe zone: proiect (bucătărie și sanitare), deco, tehnic (unelte și electricitate) și grădină. Odată cu noile schimbări, profesioniștii și meseriașii vor avea acces la o intrare separată cu acces mai rapid spre zona tehnică. În continuare, zona de DRIVE IN permite accesul cu mașina în zona materialelor de construcții, achiziția fiind mai eficientă pentru clienți.
În ceea ce privește gama de produse, aceasta a fost îmbunătățită, iar clienții vor avea acum acces la o ofertă diversă pentru a renova, construi și decora locuința și spațiile exterioare – grădina sau balconul. Totodată, vor putea beneficia de proiecte complete dedicate mobilierului de bucătărie și baie, dar și a ferestrelor, soluții complete care acoperă toate nevoile, de la achiziționarea produselor până la montajul acestora. Pentru a veni și mai mult în ajutorul clienților, se poate apela la serviciul de retragere marfă pentru o selecție variată de produse grele precum gresie, faianță, parchet, bucătării, sanitare. Astfel, după ce au fost alese, produsele vor fi aduse direct la mașina clientului de către angajați.
Cu noul format, suprafața totală de vânzare din interior și exterior este acum de aproximativ 15,000 metri pătrați, zona de DRIVE IN fiind de 4,000 metri pătrați, cu o extindere de 2,000 de metri pătrați pentru partea de aprovizionare și 600 de locuri de parcare.