Fan Courier, companie care activează pe piața de curirerat, a investit cinci milioane de euro în construcția primului hub regional, la Braşov. Proiectul a fost susţinut din surse proprii şi are rolul de a prelua o parte din traficul de expediţii pe care îl gestionează compania la nivel naţional.
Construcția este o replică a sediului central, amplasat la ieşirea din Bucureşti şi va avea capacitatea de a prelua aproximativ 24% din activitatea curentă. Investiţia, începută la finalul anului 2014 este de 5 milioane de euro, fonduri asigurate de companie din surse proprii, şi a reprezentat o treime din totalul investiţiilor pe care compania controlată de antreprenori români le-a realizat în anul 2015.
”Hub-ul Fan Courier Braşov este cea mai importantă investiţie pe care ne-am asumat-o în ultimii an, pentru a descentraliza o parte semnificativă din activitatea pe care o desfăşurăm la nivelul întregii ţări. Braşovul, cunoscut că un nod de transport important între cele trei regiuni istorice ale României, s-a dezvoltat constant în ultimii ani şi devine un centru de business care generează tot mai multă activitate pentru noi, industria de curierat. Astfel, HUB-ul de aici va degreva pe de o parte activitatea care acum este concentrată în Bucureşti şi ne va ajută la eficientizarea activităţii curente”, a declarat Felix Pătrăşcanu, acţionar Fan Courier.
Hub-ul este construit pe o suprafaţă de aproximativ 34.000 mp, în locul unei foste fabrici şi va avea aproximativ 300 de angajaţi, personalul recrutat de pe piaţă locală a forţei de muncă beneficiind deja de programe intensive de training.
Oraşele vizate de actionarii Fan Courier pentru deschiderea unor noi hub-uri sunt Sibiu şi Cluj. Pentru anul în curs, compania a bugetat o creştere cu 15% a afacerilor până la 102 milioane de euro. Fan Courier a menţinut chiar şi în perioada crizei financiare un ritm mediu de creştere de 15% iar avansul afacerilor s-a datorat identificării de noi direcţii de dezvoltare şi investiţiilor asumate şi realizate din surse proprii. În 2015, investiţiile realizate de Fan Courier au fost de peste 12 milioane de euro, cu aproape 50% mai mari decât estimările iniţiale