Hornbach România a trecut pe profit după patru ani

Subsidiara locală a retailerului german de bricolaj Hornbach a înregistrat în 2015 un profit de 5.6 milioane de lei, consemnând primul rezultat pozitiv din 2012, conform datelor apărute pe site-ul Ministerului de Finanțe. În 2014, pierderile societății au fost de 4,3 milioane de lei.

Afacerile companiei au crescut cu 13% în 2015, ajungând la 541,5 milioane de lei, iar vânzările au totalizat 479,3 milioane de lei.

Hornbach deține în România șase magazine. Trei dintre aceste se află în București București și câte unul în Brașov, Timișoara și Sibiu. Compania a avut anul trecut 680 de angajați.

La finele anului financiar trecut (1 martie 2015 – 29 februarie 2016), Hornbach Baumarkt AG opera la nivel european 153 de magazine de bricolaj (146 în anul precedent) în 9 țări, iar afacerile au crescut cu 5,3%, ajungând la 3,535 miliarde de euro. Afacerile grupului au totalizat 3,755 miliarde de euro, în urcare cu 5,1%.

Fondată în anul 1877, Hornbach are o istorie de cinci generații. În acest moment, concernul deține 154 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care șase în România.

Principalii concurenți ai Hornbach pe piața de bricolaj din România sunt Dedeman, Praktiker, Brico Dépôt, Leroy Merlin și Mr. Bricolage.