A crescut interesul românilor pentru achiziția de produse din tâmplărie PVC de la companii mari

Un studiu realizat de D&D Research pentru Electrica Plus, compania care deține brandul Barrier, arată că în acest an 3,48% din români își doresc ca produsele din tâmplărie PVC pe care le cumpără să provină de la un producător mare sau să fie realizate într-o fabrică mare, faţă de 2,42% în 2014.

„Cele mai recente date arată că numărul românilor care își aleg tâmplăria PVC în funcție de serviciile de postvânzare de calitate oferite de furnizor, precum reparațiile și reglajele, a crescut cu 2% în 2016, comparativ cu anul 2014. Se mai remarcă o creștere de 1,76% și în cazul românilor care își achiziționează tâmplăria PVC în funcție de proteția anti-efracție pe care aceasta o oferă. Fiabilitatea produsului este, însă, unul dintre criteriile tehnice care înregistrează cea mai mare creștere în 2016, 2,52%, față de perioada similiară din 2014. Altfel spus, tot mai mulți români își doresc să achiziționeze produse din această categorie care să reziste la utilizare îndelungată. Un procent aflat, de asemenea, în creștere de la 2,42% în 2014 la 3,48% în 2016, este cel al românilor care își doresc ca produsele din tâmplărie PVC pe care le cumpără să provină de la un producător mare/să fie realizate într-o fabrică mare”, se arată într-un comunicat trimis presei.

În 2016, 7,49% dintre români își doresc ca raportul calitate-preț să facă produsul o investiție rentabilă în timp, cu 1,28% mai mulți comparativ cu 2014, se mai spune în studiu. În același timp, tot mai mulți cumpărători (2,52%) își doresc ca produsul achiziționat să fie fabricat cu ajutorul tehnologiilor înalte și moderne, cu aproape un procent mai mult față de 2014 (0,83%).

„Dacă în urmă cu doi ani, 27% dintre români erau interesați de izolarea termică pe care o oferă produsele PVC, în 2016 doar 22,94% dintre cumpărători mai sunt interesați de acest aspect. Tot în scădere este și interesul cumpărătorilor pentru protecția fonică oferită de tâmplăria PVC, de la 16,33% în 2014 la 13,74% anul acesta. Surprinzător, prețul nu mai este un argument decisiv pentru cumpărătorii români, criteriul comercial al prețului bun fiind în scădere cu 4,14%, de la 25,94% (2014) la 21,80% (2016). Tot în scădere cu aproape 3% (2,98%) este și numărul românilor interesați de promoții la tâmplăria PVC. Dacă în 2014, 11,05% cumpărători erau interesați de produsele aflate la promoție, în 2016 procentul acestora s-a redus la 8,52%”, conform comunicatului.

În 2016, s-a dublat numărul românilor interesați ca tâmplăria PVC pe care o cumpără să aibă cele mai recente inovații, mai exact s-a înregistrat o creștere de la 3,29% la 6,41%. Alți 11,60% dintre românii care cumpără tâmplărie PVC sunt interesați de termenul mare de garanție, față de cei 7,18% din urmă cu doi ani.

În 2016, 73,6% dintre români şi-au montat tâmplărie PVC în locuinţe, iar 26,4% urmează să facă o astfel de investiție până la finele anului, mai arată datele aceleiași cercetări.

Studiul a fost realizat în luna aprilie 2016, pe un eșantion reprezentativ de 980 de persoane cu vârste cuprinse între 25 şi 65 de ani, cu o marjă de eroare de 3,3%, conform sursei citate.