Retailerul de materiale de construcţii şi grădinărit Hornbach România vizează în prima jumătate a anului 2018 lansarea magazinului online. „Deja am înfiinţat în cadrul companiei un departament dedicat acestui proiect, fiind considerat extrem de important pentru dezvoltarea companiei în linie cu cerinţele clienţilor, care îşi doresc să aibă acces la produsele noastre direct de acasă, din faţa calculatorului”, a declarat Mugurel–Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.
Concernul Hornbach a inaugurat primul magazin pe piaţa românească în 2007 şi, de atunci până în prezent, investiţiile companiei în România s-au ridicat la aproximativ 145 de milioane de euro, susține oficialul companiei. „Suma a fost direcţionată către achiziţia de terenuri, construirea şi dotarea celor şase magazine pe care le deţinem aici (Berceni – 2007, Militari – 2008, Braşov – 2009, Baloteşti – 2010, Timişoara – 2012, Sibiu – 2015), cât şi în construirea sediului central”, a spus Rusu.
În cei 10 ani pe piaţa locală, Hornbach a creat peste 730 de locuri de muncă, atât în magazinele pe care le deţine, cât şi în sediul central. În plus, investiţiile companiei în şcolarizările personalului nou angajat sau ale celui deja existent în companie au depăşit 3 milioane de euro. „Pentru noi este foarte importantă capacitatea personalului de a putea răspunde oricărui client, indiferent de raionul de care se ocupă, şi de a oferi o consiliere pe măsură. Astfel, am investit constant în şcolarizări standard, cât şi specifice, deoarece ne dorim să fim permanent în topul preferinţelor clienţilor atunci când vine vorba de consilierea specializată”, a mai afirmat Rusu.