Cele mai noi proiecte rezidențiale din București își vor prezenta în premieră oferta în cadrul ultimului târg imobiliar al anului care are loc între 17-19 noiembrie 2017 la Palatul Parlamentului.
– Green Park Herăstrău – 164 de apartamente pe strada Barajul Argeșului, reprezentat de The Concept Group
– Soho Unirii – 236 de apartamente pe strada Verzișori, reprezentat de The Concept Group
– Baba Novac Residence – 363 de apartamente la intersecția Străzii Dristorului cu Baba Novac, reprezentat de Coldwell Banker Moșilor
– Aviației Park – 176 de apartamente lângă parcul Herăstrăru, reprezentat de Coldwell Banker Moșilor
– Cel mai nou proiect din zona Domenii – Luxuria.
În total, peste 70 de ansambluri rezidențiale vor fi prezente în cadrul Salonului Imobiliar București, inclusiv proiectele care au livrat cele mai multe unități din acest an pe piața bucureșteană: Metalurgiei Park Residence, Greenfield Residence și Cosmopolis, oferind astfel posibilitatea vizitatorilor de a cumpăra un apartament recent finalizat. Piața veche cu apartamente construite înainte de anul 2000 va fi și ea promovată cu oferte de vânzare și închiriere, într-o zonă special amenajată.
Ajuns la a treia ediție, Salonul Imobiliar București s-a impus drept unul din cele mai importante evenimente de profil, desfășurându-se acum în trei săli din cadrul Palatului Parlamentului: IC Brătianu, Take Ionescu și Unirii. Vizitatorii vor fi așteptați cu șampanie, baruri mobile, zone speciale de fumători, drive-test, masaj & relaxare, lounge-confort și parcare dedicată.Accesul vizitatorilor se va facedin bvd Unirii – Pța Constituției. Programul de vizitare este următorul: vineri, între 12.00- 19.00, ultima oră de intrare – ora 18.00, sâmbătă între 10.00 – 19.00, ultima oră de intrare – ora 18.00, duminică între 10.00 – 18.00, ultima oră de intrare – ora 17.00. Prețul unui bilet este de 20 lei.
DESPRE SALONUL IMOBILIAR – Face parte din portofoliul K Group, un consorțiu de companii active în domeniul organizării de evenimente, cu o cifră de afaceri anuală cumulată pe grup de 2,5 milioane EUR. Povestea K Group începe în urmă cu 18 ani, când a pus bazele Bon Mariage, prima agenție full service de organizare de nunți. În 2007 a început să organizeze târgul de nunți, Mariage Fest, care are în prezent trei ediții pe an, cu o medie de 7.500 de vizitatori per ediție, iar din 2012 organizează anual Salonul Auto Moto, un eveniment maraton cu un trafic de 50.000 de persoane. Cu Salonul Imobiliar, K Group închide un cerc al evenimentelor pe care le organizează pentru cele mai importante momente din viața unei famili: nunta, achiziționarea unui autoturism și a locuinței.