Grupul TeraPlast a primit aviz favorabil din partea Consiliului Concurenței şi a ajuns la o deținere de 67% din capitalul social al Depaco.
Prețul pachetului majoritar de 67% a fost de 12,35 milioane euro. Teraplast a încheiat o promisiune de vânzare-cumpărare cu asociații minoritari ai Depaco, pentru restul participației deținute de aceștia de până la 100% din companie. Tranzacția se va realiza în termen de cel mult 4 ani, la un preț corelat cu rezultatele Depaco din anii următori.
Avizul vine după ce Grupul TeraPlast a ajuns la o deținere de 67% din capitalul social al Depaco în luna noiembrie a anului trecut.
Depaco, afaceri
Afacerile Depaco au crescut în 2017 înregistrând o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, cu o creștere de 45% față de 2016. Pentru 2018, TeraPlast își propune să continue această ascensiune și să realizeze o creștere de peste 50% a business-ului Depaco.
În prezent, Depaco derulează planuri de dezvoltare ale fabricii de la Băicoi (jud. Prahova) și a celei din Podari (jud.Dolj) cu scopul de a mări capacitățile de producție și logistică.
Valeriu Irimescu (foto mai sus), director General Depaco: „Noul an este unul reprezentativ pentru Depaco, tot mai prezent pe piețele din Europa. În ceea ce privește următoarea perioadă, ne propunem extinderea business-ului în toate zonele, acolo unde suntem mai puțin prezenți – atât în România, în special în zona nord, cât și în zonele adiacente. Totul va fi bazat pe o putere financiară mai mare și pe o forță de vânzări mai bună.”
Mirela Pop (foto mai jos), Director General TeraPlast: „Parteneriatul solid pe care îl avem cu asociații Depaco ne indică o relație de colaborare consolidată ce are la bază o viziune strategică împărtășită.”
TeraPlast, afaceri
Grupul TeraPlast își propune pentru anul 2018 o cifră de afaceri de peste 900 de milioane de lei.
Portofoliul de produse al Grupului este structurat pe șapte linii de business: Instalații & Amenajări, Profile tâmplarie, Granule, Panouri termoizolante, Structuri metalice zincate, Tâmplărie termoizolantă și Țiglă Metalică, prin brandul Wetterbest, deținând poziții de top pe o mare parte din aceste piețe.
Compania-mamă TeraPlast este lider de piață pe segmentele de canalizări exterioare și granule, și este al doilea jucător de pe piața de canalizări interioare. Subsidiara TeraSteel este al doilea jucător de pe piața de panouri sandwich și liderul pieței de structuri metalice zincate.
Detalii TeraPlast Group
Cu o tradiție de 120 de ani, Grupul TeraPlast este în prezent cel mai mare procesator de PVC din România și unul dintre cei mai importații producători de materiale pentru piața construcțiilor și instalațiilor.
Portofoliul de produse al Grupului este structurat pe șapte linii de business: Instalații & Amenajări, Profile tâmplărie, Granule, Panouri termoizolante, Structuri metalice zincate, Tâmplărie termoizolantă și Țiglă Metalică, prin brandul Wetterbest.
Grupul TeraPlast este activ pe piața externă din octombrie 2017, după deschiderea TeraSteel Serbia, prima fabrică inaugurată după 1990 și aflată integral în proprietatea unei firme românești.
Facilitățile de producție ale companiilor din Grup sunt localizate în Parcul Industrial TeraPlast, dezvoltat pe o suprafață de peste 200.000 mp, în extravilanul municipiului Bistrița. În ultimii 10 ani Grupul TeraPlast a investit 246 de milioane de lei în dezvoltarea și modernizarea capacităților de producție, dar și în extinderea portofoliului de produse.
Începând din 2 iulie 2008 cea mai mare companie din Grup – TeraPlast este listată la Bursa de Valori București, sub simbolul TRP.