Clădirile de birouri se numără printre beneficiarii importanţi, actuali şi potenţiali, ai printului interior lansat de renumitul furnizor român.
VERLA a lansat PrintInterior by Verla, un concept prin care se pot crea prezentări destinate amenajărilor interioare şi industriei publicitare, cu ajutorul materialelor textile imprimabile digital.
Companie românească specializată în importul și distribuția de materiale pentru industria publicitară, fondată în urmă cu 25 de ani în Cluj Napoca, Verla a realizat conceptul PrintInterior by Verla în parteneriat cu artista Mirela Trăistaru și poate fi vizionată, începând de săptămâna aceasta, în showroom-ul pe care compania îl deține în București.
”Imprimarea digitală pe suport textil este o tendință recentă în producția de materiale destinate industriei publicitare. Suportul textil, extrem de versatil, permite o transformare spectaculoasă, unică chiar, a materialelor folosite de companii în campaniile publicitare dar și în personalizarea amenajărilor interioare. Prin tehnologie, un magazin devine o galerie de artă şi orice spațiu personalizat dobândește viață”, a declarat Viorel Verzea (foto mai sus), fondatorul companiei Verla.
Verla redeschide cu această ocazie și primul showroom pe care îl deține în București, extins și renovat.
“Printre cei mai importanţi beneficiari actuali şi potenţiali ai printului interior al nostru sunt clădirile de birouri, care au înregistrat o puternică evoluţie în ultimii ani. De altfel, acest trend e foarte prezent în occident. Printre avantaje amintesc aici atât cel estetic cât şi preţul redus şi întreţinerea extrem de uşoară. Mai adaug aici că spaţiul interior office poate fi schimbat foarte uşor cu alte print-uri odată la 1-2 ani, în funcţie dorinţa clienţilor”, a declarat pentru revista Constructiv, Vlad A. Verzea, Business Development Manager al Verla.
Compania și-a propus pentru acest an o creștere a afacerilor cu 10%, aproape de pragul de 10 milioane de euro și are ca obiectiv principal extinderea portofoliului de produse pentru piața autohtonă cu produse în linie cu tendințele de pe piața internațională.
Dacă în urmă cu câțiva ani, piața era dominată de soluții clasice de signalistică sau promovare, în prezent se pune tot mai mult accent pe ideea de design interior cu amprentă proprie, ca soluție de comunicare și promovare a produselor sau serviciilor.
Fondată în urmă cu 25 de ani, Verla este unul dintre cei mai longevivi distribuitori de materiale destinate industriei publicitare din România, cu două hub-uri principale – în București și Cluj Napoca. Compania are 65 de angajați în cele două centre, mai mult de două treimi dintre aceștia având peste 10 ani vechime în firmă. Verla furnizează pentru industria de publicitate din România materiale importate din Belgia, Spania, Marea Britanie, Polonia, Japonia, Germania, Coreea sau China și este în discuții cu furnizori din Statele Unite ale Americii.