NEPI Rockcastle a deschis oficial Shopping City Târgu Mureș

NEPI Rockcastle anunță deschiderea oficială a celui de-al 20-lea centru comercial din portofoliul local: Shopping City Târgu Mureș. Rezultat al unei investiții de 70 milioane de euro, centrul comercial devine cea mai modernă destinație de cumpărături, relaxare și divertisment din oraș. Măsurile de siguranță și distanțare socială implementate au fost certificate internațional de către Safe Shopping Centers.

 

Inaugurat astăzi, 16 iulie 2020, sub conceptul Fii în centrul atenției, Shopping City Târgu Mureș are o suprafață închiriabilă de 40.000 de metri pătrați, peste 113 magazine, 550 de locuri in Food Garden, peste 1500 locuri de parcare, inclusiv stații de încărcare pentru mașini electrice și pune în lumina reflectoarelor un mix complet de cumpărături, distracție și experiențe culinare locale și internaționale, devenind, în același timp, oaza de relaxare din oraș: numeroase spații verzi, un etaj întreg dedicat divertismentului și, în premieră pentru un centru comercial, o terasă exterioară de 3.000 mp. Odată cu relaxarea reglementărilor autorităților, terasa exterioară va fi și locul în care evenimentele vor prinde viață, de la concerte, la târguri sezoniere sau proiecții de film.

 

În ceea ce privește designul de ultimă generație, care îmbină lumina naturală cu elementele de decor, finisaje calde și texturi, parterul este conceput după un traseu circular intuitiv, cu 3 segmente largi de galerie care leagă cele trei atriumuri, cu acces echilibrat dinspre parcări, prin intrări la nivel, pe scări și rampe rulante sau lifturi. Cele 3 galerii, „arterele comerciale” ale Shopping City Târgu Mureș sunt luminate natural, prin „lentile” în acoperiș. Vizibil din exterior, atriumul principal impresionează prin înălțimea de peste 14 metri și oferă o perspectivă amplă către zona de Food Garden, situată la etaj.

Shopping City Târgu Mureș pune în lumina reflectoarelor 113 magazine dedicate pasionaților de modă, frumusețe, sport sau tehnologie. Astfel, multe dintre brandurile prezente în noul centru comercial vin în premieră în Târgu Mureș: Sephora, Bookcity, Smyk, Reserved, eMAG, Magnolia, Intersport, Cropp, Sport Vision, Bijuteria Exquisite, Teilor, Sinsay, Orsay, Buzz, Flanco, Douglas, DeFacto, New Yorker, Hervis sau dm.

 

Situat la etajul 1, conceptul de Food Garden propune un mix de restaurante fast și slow food, într-un spațiu relaxat, intim și cald, în care predomină texturile naturale de lemn. Aici vizitatorii se vor putea bucura de o zonă modernă de fast food, cu restaurante deja cunoscute sau în premieră, precum Burger House, Mara Mura, Spartan,  Chopstix sau Mesopotamia, dar și de o zonă de slow food, unde se vor putea relaxa la unul dintre restaurantele cu deschidere către terasă.

 

Zona de entertainment va găzdui și cel mai mare cinematograf Cineplexx din regiune, un baby corner, zona de jocuri arcade, un pub și un casino. De asemenea și acestea vor fi deschise pentru vizitatori odată cu ridicarea restricțiilor impuse de autorități.

 

Pe 25 iunie a avut loc inaugurarea primului hipermarket Carrefour, parte integrantă a centrului comercial, cu o suprafață de 10.000 de metri pătrați și care oferă o experiență de cumpărare interconectată și sigură prin opțiunile offline și online, ce aduc mai aproape de consumatori o întreagă comunitate de producători locali și naționali.