Americanii de la ERA intră pe piaţa autohtonă a brokerajului rezidenţial

Compania americană ERA, una dintre cele mai puternice companii de franciză imobiliară la nivel global, anunţă intrarea pe piaţa din România şi introducerea sistemului unic de francizare ERA® Business System.

Piaţa imobiliară din România este în acest moment una prea puţin reglementată, în care accesul se face foarte uşor. În această piaţă eterogenă, marcată de existenţa a mii de agenţii imobiliare, americanii doresc să introducă un sistem profesional prin care clienţii care doresc să cumpere sau să vândă un imobil să aibă un punct de referinţă, un brand care să ateste profesionalismul unui broker sau a unei agenţii imobiliare.

ERA Romania îşi propune ca în următorii 5 – 10 ani, peste 100 de agenţi şi agenţii imobiliare să facă parte din sistemul ERA şi să deţină fiecare minim 10% din aria rezidenţială acoperită. În primii trei ani de funcţionare ERA România doreşte să atingă cel puţin 50 de francizaţi. În medie, în fiecare din ţările în care îşi desfăşoară activitatea, ERA deţine 15% din piaţa imobiliară rezidenţială.

În momentul în care un broker sau o agenţie se afiliază sistemului de francizare ERA, i se pun la dispoziţie o serie de instrumente şi un set de cunoştinţe care îl ajute să aibă succes pe piaţa imobiliară. Aceştia nu îşi pierd autonomia, fiecare franciză fiind deţinută independent.

În relaţia de franciză, ERA acordă o licenţă brokerului sau agenţiei pentru a-şi desfăşura activitatea sub numele său şi pentru a urma modelul unic de afaceri ERA, în schimbul unei taxe lunare de licențiere.

Operaţiunile în România vor fi coordonate de Valentin Krastev, cu o experienţă de peste 20 de ani în domeniu. Acesta a deţinut funcţia de director de marketing al Asociației Bulgare de Franciză, este un fondator al Federaţiei de Franciză a Ţărilor de la Marea Neagră şi lucrează îndeaproape cu Asociaţia Română de Franciză şi Asociaţia Turcă de Franciză (UFRAD) .

„Brokerii ERA din România vor beneficia de experienţa noastră extinsă şi succesul din ţările vecine, de programele de training ERA, de metodele de lucru orientate spre rezultate şi de instrumente unice. Ne dorim ca francize cu ajutorul cărora să lansăm100 de shop-uri imobiliare”, a declarat Krastev.