Compania de dezvoltare și investiții New Europe Property Investments (NEPI), din Africa de Sud, a deschis joi, 31 martie, centrul comercial Shopping City Timișoara, investiția totală în întregul proiect, cu o suprafață închiriabilă de 70.000 de metri pătrați, fiind de 83,8 milioane de euro. „Putem spune că, dezvoltat într-un timp scurt și beneficiind de cele mai noi materiale și tehnologii pentru construirea sa, Shopping City Timișoara este unul dintre cele mai de succes proiecte imobiliare de pe agenda NEPI de anul acesta” a declarat Tiberiu Smaranda, director executiv NEPI.
„Pentru noi, Timișoara devine una dintre cele mai importante locații, noi avem deja o investiție în derulare, cele cinci clădiri din City Business Centre, este un pol de dezvoltare pe care vrem să-l continuăm. Ne-am propus aici un proiect de succes, am reușit să aducem primul hipermarket Carrefour în Timișoara, am reușit alături de colaboratorii noștri pe zona de retail, de fashion să aducem câteva concepte unice. Beneficiem de cele mai noi concepte, în Zara, de exemplu, avem primul concept din România pentru Trafaluc și al doilea din lume (…). Acestea nu fac altceva decât să transforme Timișoara în capitala modei din România pentru o vreme, având aici cea mai largă diversitate și cea mai înaltă calitate pe zona de vest. Alături de Cinema City am reușit să amenajăm, pentru prima dată în România, o locație care beneficiază de un cinematograf multiplex în care avem și un cinematograf 4DX, dar și un concept IMAX. Această combinație nu există în altă parte. Mai sunt și alte aspecte care dau unicitate proiectului: o piscină semiolimpică care va fi inaugurată în curând, o pârtie de schi indoor, dar și alte zeci de magazine care au deschis aici fie prima locație, fie cel mai mare magazin din România”, a declarat, la inaugurare, Sebastian Mahu, Asset Manager NEPI.
Anul trecut, la finalul lunii noiembrie, a fost inaugurată prima fază a proiectului, reprezentată, printre altele, de un hipermarket Carrefour și un magazin Media Galaxy.
Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Reserved, House, Cropp și Sinsay, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Pupa, Tom Taylor, Colins, Suvari, Teilor, Noriel, Pizza Hut, Starbucks, English Home și Top Shop alături de cel mai mare cinematograf Cinema City din afara Capitalei, se numără printre chiriașii centrului comercial.
Centrul mai include o sală de sport Smartfit, un centru de distracție The Jack & Play Again, un loc de joacă pentru copii Fun Planet și 2.700 de locuri de parcare gratuite.
NEPI estimează că mall-ul va deservi mai mult de 700.000 locuitori din Timișoara și împrejurimile sale.
New Europe Property Investments plc este un grup de investiții listat la Busa de Valori din Johannesburg (JSE), la Bursa de Valori de la Londra (LSE), precum și la Bursa de Valori din București (BVB). Grupul a fost înființat în anul 2007, iar în România portofoliul NEPI cuprinde Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, CityPark Constanța, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Galați Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center și alte centre comerciale în întreaga țară, dar și în Serbia și Slovacia. NEPI mai deține și clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView din București, City Business Centre din Timișoara și The Office din Cluj.