Mapei România își propune pentru 2016 o creștere a cifrei de afaceri care să continue trendul ultimilor ani, mizând pe volumul ascendent al lucrărilor de construcții la nivel național. Reprezentanții companiei estimează o creștere la nivel de piață a construcțiilor în jurul a 7% pentru anul în curs, în timp ce ținta de creștere a vânzărilor companiei în 2016 este de două cifre procentuale.
“În 2015 am reușit să ne plasăm ca procent al creșterii cifrei de afaceri peste cea la nivel de industrie a construcțiilor. Tocmai de aceea, estimările pentru anul în curs nu sunt doar optimiste, ci sunt fundamentate pe istoricul nostru economic din ultimii ani. În plus, statistica anilor trecuți arată un trend de revenire a pieței construcțiilor, 2015 însumând față de 2014 o crestere a lucrărilor de construcții cu 8,1% ca valoare“ este de părere Florin Ciobanu (foto), director general al Mapei România.
Datele de la Ministerul de Finanţe arată o creştere a cifrei de afaceri nete a Mapei România cu 9,3% anul trecut, de la circa 40 de milioane de lei în anul 2014 la 43,7 milioane lei în 2015.
În plus, unul din principalii producători mondiali de adezivi și produse chimice pentru construcții vizează noi segmente de piaţă în ţara noastră. “În România, până în momentul de față am activat cu precădere pe piața proiectelor mici, inclusiv segmentul DIY. Strategia actuală, însă, vizează orientarea noastră și către piaţa proiectelor mari, a construcţiilor de infrastructură, dar și a clădirilor civile și industriale” a declarat Silviu Minciu (foto mai jos), director de marketing al Mapei România.
Directorul de marketing aminteşte şi faptul că portofoliul companiei cuprinde peste 300 de produse din domeniul placărilor ceramice, a montajului de pardoseli, repararea și consolidarea structurilor din beton.
Mapei este unul dintre cei mai mari producători la nivel mondial de adezivi și produse chimice pentru construcții, cu peste 20.000 de tone de produse livrate zilnic. Înființat în 1937 în Milano-Italia, grupul cuprinde astăzi 68 de fabrici în 32 țări din întreaga lume și 8.500 de angajați. Compania înregistrează o cifra de afaceri de 2.5 mld. euro și investește anual 5% din venituri în cele 18 Centre de Cercetare-Dezvoltare, în care lucreaza 900 specialiști.
Bazele filialei românești au fost puse în 2006 prin înființarea Mapei România, ca parte din strategia de internaționalizare a grupului.