Afacerile Elis Pavaje au crescut cu 11,7% în 2016

Compania Elis Pavaje a raportat o creștere a cifrei de afaceri cu 11,7 % față de 2015, a anunțat societate. Acest salt a fost consistent pe mai multe categorii de produse: pavele, dale, blocheti, produse ornamentale şi pe mai multe canale de vânzare.

“Anul 2016 a fost unul deosebit pentru Elis Pavaje. Am aniversat 25 de ani de la înfiinţare, cifra de afaceri a fost peste aşteptări, depăşind 161 mil. lei, ne-am consolidat poziţia pe segmentul nostru de activitate”, a declarat Emil Goța, directorul general al companiei. “Rezultatele pozitive ne-au dat încredere să continuăm investiţiile în noi capacităţi de producţie şi logistică, pentru a putea răspunde solicitărilor în creştere”, a continuat Goța.

Compania şi-a adaptat în 2016 strategia de dezvoltare la realităţile pieţei construcţiilor. Astfel, în timp ce investiţiile din fonduri de stat sau fonduri europene au fost relativ reduse la nivel naţional, Elis Pavaje şi-a concentrat acţiunile în vederea creşterii vânzărilor pe segmentul lucrărilor realizate din fonduri private, segment aflat în plină ascensiune: lucrări industriale şi comerciale, parcuri rezidenţiale şi construcţii rezidenţiale individuale. “Această adaptare rapidă la cerinţele pieţei este posibilă datorită profesionalismului angajaţilor companiei, care sunt în permanentă prezenţi în piaţă şi capabili să asigure soluţii, nu doar produse ”, a punctat Goța. De asemenea, din 2016, Elis Pavaje a devenit producător de beton asfaltic şi antreprenor general pentru lucrări de infrastructură, oferind servicii complete, de la terasamente şi canalizare, până la asfaltare.

Pe segmentul de produse rezidenţiale (pavele şi produse ornamentale), anul 2016 a adus o creştere de peste 15%, cele mai apreciate modele de pavaj din portofoliul Elis Pavaje fiind: Fantasia, Umbră şi Rustic. În ceea ce priveşte gama cromatică, preferinţele clienţilor s-au îndreptat către nuanţe calde, naturale, care oferă amenajării un aer elegant, primitor şi ospitalier: alb-crem, maro patinat şi antracit.

“Analiza rezultatelor înregistrate ne arată că şi clienţii români se raliază tendinţelor la nivel mondial privind amenajările exterioare, în special când vine vorba despre curţi, grădini, alei private, şi anume pavele de mari dimensiuni, inspirate din natură”, a apreciat Bianka Dobre, director marketing. „Pentru a răspunde interesului crescut pentru astfel de produse, începem anul lansând două noi produse în gama premium: Decora şi Cortina D7”, a continuat Bianka Dobre.

„Amenajările realizate cu pavaj Decora impun un aer aristocratic, dar totodată, cald şi original, datorită finisării în degrade-uri rafinate. Produsul este disponibil în 4 mixuri de culori: Tempo, Granit, Dolomit, Café . Având grosimea de 80mm este recomandat inclusive pentru spaţii ce suferă încărcări mari, precum parcări, drumuri secundare. Cortina D7, datorită dimensiunilor generoase de 600x300mm, conferă un aer modern spaţiului amenajat. Culorile Dolomit şi Café sunt pentru cei care preferă nuanţele mai blânde, inspirate din natură, iar Granit şi Tempo sunt culori puternice, care imprimă personalitate spaţiului. Uşor de întreţinut, pavelele Cortina, cu grosimea de 60mm, sunt o alegere ideală pentru terase sau curţi”.

Pentru 2017, compania estimează creşterea vânzărilor cu 14%, pe fondul dezvoltării de noi produse, a investiţiilor preconizate a se concretiza acest an, precum şi că urmare a promovării serviciilor Elis Pavaje: antrepriză generală pentru lucrări de infrastructură,proiectare, transport cu camion cu macara, montaj, întreţinere şi reparaţii.